Sunday 5 February 2012

PR - Ketua Muslimah PKR terus serang Kak Ijat

Venue : Dengkil, Selangor

Acara : Ceramah Perdana Pakatan Rakyat

Tarikh : 27/1/2012

Sejak saya membuat liputan politik tanahair, pantang ada wanita yang naik pentas pro-BN akan pasti  diherdik dengan pelbagai panggilan sikiranya beliau tidak memakai tudung muslimah. Tidak kira lah samada isu yang dibangkitkan ada unsur kebenaran atau sebaliknya. Contoh yang baik ialah Ummi Hafilda. Segala video entry beliau akan dipenuhi dengan pelbagai cemuhan yang menghina penampilan beliau sebagai wanita Muslim.

Entry kali ini saya ingin mengenengahkan wanita Muslimah yang mewakili PKR, yang keterampilan secara fisikal nya saya kira sudah memenuhi kritiria seorang Muslimah.... cukup tutup kepala dan pakaian yang menutupi seluruh anggota.

Ikuti intipati dan cara penyampaian hujah beliau semasa berceramah di Dengkil baru baru ini. Adakah ini Muslimah yang lebih Muslim daripada Ummi Hafilda atau mangsa serangan beliau, Kak Ijat yang selalu dipersendakan dengan jambul merah nya ?





3 comments:

  1. Muka macam cibai, mulut pun bau cibai. Apa kelebihan yang dia ada dengan berimejkan Muslimah?

    ReplyDelete
  2. Kesian Kak Ummi. Dia cuma nak tegakkan hak dia sebagai mangsa kezaliman Anwar Ibrahim. Orang maki dia mcm mcm. Mak Lampir ni memang hati busok. Apa hak dia nak ganggu perjalanan NFC?

    ReplyDelete
  3. tengok salah orang, salah dalaman sendiri tak tengok, terlalu taksub, mungkin tahuu tapi buat2 tak tak tahu, bertaubatlah

    ReplyDelete