Sunday 2 December 2012

Hanya yang sanggup mati diperlukan ke GAZA

Venue : Riverside Restaurant, PWTC, Kuala Lumpur

Event : Sidang Media Misi Kemanusiaan GAZA

Date : 28/11/2012 @ 1.00 pm


Mesej yang pendek, ringkas dan padat dari Ketua Misi...sesiapa yang nak ikut misi mesti bersedia mati.. kalau jadi apa apa jangan komplen atau tuntut apa apa dari kerajaan atau pengurusan misi... Secara peribadi saya selalu cuba berfikiran 'di luar kekotak' tapi saya tak mau balik dari misi berada dalam kotak... semoga Allah memberi Hidayah kepada semua yang terlibat..


1.
 2.
 3. Sdr Shahrul, Pengerusi Gerakan Gagasan Belia 1Malaysia. GGB1M akan  menjadi salah satu komponen utama misi. 
 4. Ketua misi, Pengerusi Kelab Belia 1Malaysia, Dato' Abdul Azeez Abdul Rahim.
 5. Ketua Penerangan UMNO, Dato' Ahmad Maslan
 6.
 7.


4 comments:

  1. sialan punya mamak. angkuh sombong kenyataan dia. dia tujukan kepada keluarga noram faizol ke? tunggu lah dia balik dalam kotak , baru dia tahu. abang jinggo ikut sekali ke? harap2 abang jangan ikut.

    -jihadis permatang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Relax bro, saya tak ikut misi ini. Ada banyak komitmen di tanahair.

      Delete
  2. Jihadis, nampak sangat dia tak ikhlas bantu keluarga arwah NoramFaizol. Jangan ada yang balik dalam kotak lagi sudah lah. En Jinggo. Keputusan yang baik. Buat kerja yang ada di tanahair lagi baik.

    ReplyDelete
  3. Komen politik dari mamak azeez. Yang nyata keluarga arwah Faizol memang orang PAS. Esok kalau ada yang kena bencana lagi apa pulak alasan mamak nih? Sudah lah jangan sibuk cari glamer diri. Kalau jadi calun kat Baling nanti tau la kami ajar mamak samseng ni.

    ReplyDelete