Google+ Followers

Friday, 28 December 2012

Himpunan Raksasa Pemandu Teksi

Venue : Auditorium Dewan Sivik MPPJ, Petaling Jaya , Selangor

Event : Himpunan Raksasa Pemandu Teksi Bersama Pemimpin Pakatan Rakyat

Date : 27/12/2012 

Satu bantahan aman dan penyebaran maklumat dan risalah telah dilakukan oleh sekumpulan pemandu teksi yang pro-kerajaan di jalan utama berhadapan Dewan Sivik. Tiada kejadian yang tidak diingini dilaporkan kecuali kesesakan lalu lintas. 

Majlis malam ini dilaporkan ditaja oleh EXCO Selangor, Ronnie Liew, samada secara peribadi ataupun melalui dana negeri tidak pula diperincikan.

Antara penceramah yang mengambil bahagian ialah Ramasamy, Timbalan KM Pulau Pinang, Ronnie Liew, EXCO Selangor dan Nizar Jamaluddin, bekas MB Perak selain daripada orang orang kuat persatuan pemandu teksi.

Dalam ucapan Anwar beliau menyentuh isu permit teksi dan  bukan tayar yang dipohon pemandu teksi, isu Syed Mokhtar yang diberi segala macam kontrak oleh kerajaan Najib, isu kekayaan Tun Mahathir dan keluarga. Beliau juga melantik semua pemandu teksi yang hadir sebagai ejen perubahan Pakatan Rakyat yang bertanggungjawab menyampai maklumat kepada penumpang penumpang mereka.


1/30
 2.
3.
4.
 5.
 6.
 7.
 8.
 9.
 10.


11.
 12.
  13.
 14.
 15.
 16.
 17.
  18.
 19.
 20.
 21.
 22.
 23.
 24.
 25.
 26.
 27.
28.
 29.
 30.


7 comments:

  1. Muka penipu. Aku baru habis baca buku Biografi
    Syed Mohtar. Baru aku tahu kenapa Peliwat ini marah dan tak sukakan Syed Mokhtar. Masa dia jadi Menteri Kewangan dan TPM dulu berapa sen dia bagi kepada Pemandu Teksi. Kenapa dia tak cakap. Kenapa dia tak cakap bagaimana dia mengkayakan kroni-kroni dia melalui pink-form dulu? Kalau dah dasar penipu tu macam tulah. Muka pun dah muka penipu. Habis ditipunya termasuk bini dan anak-anaknya sendiri.Budak-budak muda yang malas baca dan tak tahu sejarah bolehlah dia auta. Tapi kami yang pernah dia auta semasa dia TPM dulu takkan lupa sampai bila-bila kejahatan dia.Kenapa dia beria-ia sangat nak bagi permit individu. Mudah saja. Macam pink-form jugak kan? masa berkuasa apa pun tak buat. dah hilang kuasa segalanya nak buat. Wahai pelanggan pelacor, hanya orang bahlul saja akan percaya apa yang kau cakap.

    ReplyDelete
  2. Muka-muka ni bukannya pernah naik teksi pun. Apa yang mereka tahu masalah pemandu teksi? Adakah PAKATAN HARAM ni pernah hulurkan sesen pun wang untuk memnbantu pemandu-pemandu teksi ni? Kes pemandu teksi kena bunuh, saya tak nampak pun mereka buat liputan atau canang berita mereka beri bantuan kepada keluarga mangsa.
    Kami pemandi teksi tak akan jadi BARUA anuar dan Ronie Liew. PEMANDU TEKSI BENCI PAKATAN HARAM.
    - Pemandu teksi kawasan Ampang.

    ReplyDelete
  3. Sikap pembangkang Melayu suka memburukkan bangsa sendiri dihadapan puak kafir. Kenapa Syed Mokhtar yang dikritik?. Bangsa manakah yang ramai jadi jutawan di Malaysia?. Kenapa dengki khianat kepada bangsa sendiri?. Dr Mahathir kutip kamu daripada seorang pemimpin Abim dijadikan menteri tapi kamu lawan dia sebab tak sabar jadi PM. Perangai kamu sendiri yang menjatuhkan kamu bukan salah orang lain. Kenapa pertikaikan kekayaan Mahathir sedangkan kamu sendiri punya rumah agam yang besar. Keluarga kamu semua kaya raya. Kamu boleh keluar negara memburukkan Malaysia. Sebelum PRU 2008 kamu boleh perbodohkan rakyat dengan pelbagai auta. Tetapi bila pelbagai pendedahan dibuka oleh bekas-bekas sahabat kamu sendiri, tembelang kejahatan kamu sudah tidak boleh ditutup lagi. PM dan pemimpin UMNO sepatutnya saman Anwar Ibrahim yang terlalu banyak menfitnah UMNO, DS Najib dan keluarganya.

    ReplyDelete
  4. Tak payah cakap banyak lah semua. Apa pun Putrajaya dah dalam genggaman si peliwat si homo si serba boleh ni, kalau tak pun dah sebelah kaki dah masuk. Tinggal lagi kita yang anti Anwar (anti bersebab) dan 'bakal-bakal' anti Anwar nak semaikan apa yang patut pada anak-anak generasi penyambung warisan kita siapa makhluk ini?

    ReplyDelete
  5. semakin goyang nampak pengikut BN... makin merapu dan terus tak tentu arah

    quote En Ramli dari Melaka yang mengatakan Putrajaya dibina oleh orang UMNO.

    kecelaruan en Ramli adalah natijah dari kejayaan media massa milik UMNO menjadikan rakyat semakin bangang dan bodoh mengikut telunjuk.

    Credit kepada Minaq_jinggo kerana pose Anwar Ibrahim yang mengoyangkan pengikut BN.


    kah..kah...kah....kah....

    ReplyDelete
  6. Pakatan Rakyat yang goyang sampai terpaksa merayu bantuan luar negara. Baca komen AntaraPos hanya 200 saja pemandu teksi yang hadir. Nizar Jamaludin naik jadi MB Perak selama 8 bulan pun PAS terpaksa gadai beratus ekar tanah di Kelantan kepada pemimpin DAP. Teluskah kalau rasuah begitu?. Bagus sangatkah kerajaan PKR Selangor apabila rumah PKNS dijual dengan harga begitu tinggi selepas PR berkuasa 2008? Adakah PKR Selangor membantu peniaga Melayu dengan menaikkan sewa kedai PKNS di Shah Alam mulai Januari 2013?. Kami di Shah Alam melihat sendiri bagaimana sambutan dingin masyarakat disini kepada program anjuran kerajaan PKR sekarang. Banyak janji dalam manifesto 2008 belum ditunaikan sudah buat janji baru. Usah ego dan bangga hanya kerana PKR memberi sabsidi air percuma rm 10 - 11 sebulan.

    ReplyDelete
  7. sebenarnya yg menyokong puak peliwat ni hanyalah kaum komunis yg nk jd pemerintah negara spt yg di buat di singapura.org melayu yg ada tu hanyalah si taik hijau yg di katok mampus pun xdh x berubah...mari kita yg benci pada pengkhianat ni tunjukan jalan keluar pada PRU 13 nnti

    aku pengundi Parlimen MACHE la ni MP dia SAIFUDDIN NASUTION penjilat tegar ALJUBURI muka kerutu macam permukaan bulan PUIIIIII....

    ReplyDelete