Saturday 8 December 2012

Najib takut dengan bayang bayang Tun Dr Mahathir

Venue : Ibupejabat PKR, Merchant Square, Damansara, Selangor

Event : Sidang Media khas Anwar Ibrahim

Date : 3/12/2012 @ 10.00 am


Najib terlalu menunjuk peranan dan pengaruh Tun Dr Mahathir dalam pentadbiran beliau. Ini dilihat sebagai tanda kelemahan di pihak Najib sehingga takut berdepan dengan 'campur tangan' Tun didalam keputusan keputusan yang beliau sendiri buat.



5 comments:

  1. Aku yakin penulis artikel ini yg takut sgt dgn perkembangan yg sedang di gambarkan ini. Dia menulis degan harapan apa yg ditulisnya menjadi kenyataan. Dah termakan duit anugerAH begini la jadinya.

    ReplyDelete
  2. Dia termakan duit pemberian yahudi mmg la macam tu. Bodoh pnye mentaliti bangang !!!!

    ReplyDelete
  3. wahai monyet monyet yang bernama amin 17.34 dan anon 17.36, sdr jinggo cuma menulis satu rangkap biline sebagai pembayang apa yang anuwar katakan dalam video. jangan lah jadi pencacai buta dan pekak sehingga memalukan PM.. nak bodek berpada pada lah..

    -jihadis permatang-

    ReplyDelete
  4. memang patut takut dgn Tun... Tun tnggalkan msia dlm keadaan yg maju kaya berjaya utk kesinambungan generasi akan dtg...

    kalau jatuh di tgn cilaka Nuar hancur msia...

    wajib TAKUT dgn AMANAH yg dipegang... itulah maksud Najib knp selalu merujuk kpd tun Dr M...

    Nuar sape???? si cilaka yg BODOH...
    Tun Dr M???? seorang Doktor perubatan yg mengubat org sakit samada sakit fizikal & mental ..

    Nuar haprak & nobody....

    ReplyDelete
  5. Yang sebenar takut ialah Anwar bin Ibrahim. Dia takut pada Karpal Singh. Dia takut pada Lim Kit Siang dan Anaknya Guan Eng kerana banyak sangat dot mengata mereka dulu. Dia amat takut dekat Karpal Singh kerana Karpal tahu banyak rahsia sulitnya kerana dia peguam Anwar. Karpal juga yang tuduh Anwar peliwat pada tahun 1997 di Parlimen.

    ReplyDelete