Thursday 27 December 2012

Parasit penghalang Haji Hadi perbetulkan Amanat

Venue : Pejabat JATI, Jalan Aminuddin Baki, Kuala Lumpur

Event : Sidang Media Dr Hasan Ali

Date : 26/12/2012 @ 2.00 pm



Sidang media mengenai pelbagai isu yang membelengu umat Islam masakini. Isu Amanat Haji Hadi menjadi topik panas. Dr Hasan yakin Haji Hadi mempunyai sifat mulia yang memungkinkan beliau memperbetulkan suasana huru hara dan perpecahan antara umat Islam yang ujud hasil dari penterjemahan Amanat yang dibuat beliau ketika berusia 35 tahun pada tahun 1981. Tetapi penghalang antara yang dapat beliau kenal pasti ialah para jemaah PARASIT yang semakin kuat cengkaman dan pengaruh mereka dalam pentadbiran atasan PAS.



1.
 2.
 3.
 4.
 5.


6 comments:

  1. kalau Hadi kuat dia berani tampil mohon maaf, dia leader, apa peduli dengan parasit...sebenarnya dia sendiri dah jadi parasit...takan dalam kubur nak salahkan pengikut

    ReplyDelete
  2. Dr Hasan Ali hanya bermain dengan ayat yang beradab dan sopan. Terpulang kepada Haji Hadi untuk membuktikan kemuliaan diri beliau.


    -jihadis permatang-

    ReplyDelete
  3. Parasit abah kau hasang!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. parasit emak kau lah.


      -jihadis permatang-

      Delete
    2. anak babi jihadis permatang..

      ko hasang ali ke?? bodo macam babi tonyok!!!

      dasar anak haram jihadis permatang ni.. mak ko main dgn babi ke keluar ko??

      Delete
  4. "Perenggan 1 - kita mementang UMNO dan BN sebab UMNO dan BN mengekalkan perlembagaan penjajah (Perlembagaan Persekutuan)"

    Haji Hadi sudah tarik balik secara indirectly apabila Haji Haji memberi ikrar terhadap Buku Jinggay yang di dalamnya ada disebut "Mengekalkan Perlembagaan Persekutuan".

    Dengan kata lain, Haji Hadi jilat kahak dia balik, so Nik Aziz hanya meroyan apabila Nik Aziz kata Amanat Hajji Hadi tidak bertengangan dgn aqidah umat Islam. Walhal, apa yg berlaku Haji Hadi sudahpun menolak amanat dia ke tepi demi PKR dan DAP.

    So macai2 bengap PAS, ada soalan?

    *********************************************

    Nice footage Brother Jinggo.

    ReplyDelete