Wednesday 13 February 2013

Pengacara Memalukan Tetamu VVIP CNY Penang

Venue : Padang Han Chiang High School, Pulau Pinang

Event : Sambutan Tahun Baru Cina 2013 anjuran BN Pulau Pinang

Date : 11/2/2013 @ 9.00 am - 1.00 pm


Ini petikan daripada entry utama saya mengenai Majlis Sambutan Tahun Baru Cina 2013 Anjuran BN Pulau Pinang


Rakaman video acara Loh Sang ..

40  Akan tetapi acara Loh Sang ini tidak lengkap kerana pengacaraan majlis yang huru hara ... Psy yang dipanggil keluar untuk bersama sama VVIP melakukan Loh Sang tidak keluar ke pentas.. Alasan yang di umumkan ialah Psy masih lagi melakukan persiapan.. Acara ini berjalan sepintas lalu dalam keadaan kelam kabut... Sepatutnya fokus diberikan kepada acara Loh Sang yang membawa signifikan kepada sambutan Tahun Baru Cina


41  Jenuh diseru... Psy.. tidak muncul muncul juga...panggil kuda naik kepentas pun lagi senang agaknya..
 42  Sementara menunggu Najib sempat juga mengambil gambar menggunakan telefon bimbit beliau

43  Sudah nya semua VVIP yang begitu teruja menunggu kemunculan Psy terpaksa meninggalkan pentas setelah beliau gagal muncul ... apakah Psy telah "mengencing" VVIP yang berada diatas pentas  seperti yang sesetangah pihak dakwa? Dakwa mereka Psy tidak mahu terlibat dalam acara yang nampak 'political' atau memihak kepada sesuatu pihak politik secara terang, tetapi pihak penganjur tidak ambil peduli dan meneruskan kan juga acara tersebut dengan melibat kan Psy ... Adakah benar dakwaan ini?


1 comment:

  1. tradisi Loh Sang atau Yee Sang hanya di Malaysia. Kat HK, Taiwan even China takde tradisi nie....so PSY is forgiven kalau dia tak tau significant Loh Sang/Yee Sang dalam majlis tu.

    ReplyDelete