Monday 30 September 2013

Dakwat tak kekal untuk pemilihan CEC

Lokasi : One World Hotel, Damansara Utama, Selangor

Acara : Kongres Khas Parti DAP 2013 bagi melantik semula Jawatankuasa Tertinggi Pusat

Tarikh : 29/9/2013 



1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 17  Selepas gambar ini dirakam Jenice menggunakan kertas tisu untuk menghilangkan dakwat dijari. Dua tiga kali lap telah dengan mudah menghilangkan kira-kira 80% daripada kesan dakwat tersebut.
 18

6 comments:

  1. Bagaimana seorang yang telah dipecat dari parti kerana bertanding sebagai calon bebas boleh mengundi sebagai ahli parti?

    Kalau dalam parti-parti lain seperti UMNO, PAS, PKR, PBB, MCA, MIC, SUPP, PBS dan sebagainya keahlian seseorang itu terlucut jika ia dipecat parti dan tidak boleh mengundi atau terlibat lagi membuat sebarang keputusan dan dasar parti atau organisasi.

    Adakah Jenice Lee masih ahli DAP?, Adakah pemecatannya dahulu tidak sah? Boleh pulak dia mengundi? Apakah wayang sandiwara yang cuba dimainkan DAP kali ni? RoS dan SPRM perlu siasat segera. CEC DAP penuh penipuan! Akan terbongkar banyak lagi selepas ini!

    ReplyDelete
  2. Persoalan yang relevan dan bagus... maaf saya sendiri tak berkesempatan bertanya

    ReplyDelete
  3. Maaf bertanya, aku tiada kefahaman yg jelas ttg pemilihan & struktur organisasi DAP ni, kenapa hanya jawatan CEC yg dipertandingkan? Sistem apa yg digunapakai utk melayakkan seseorang individu utk bertanding merebut jawatan tertinggi dalam DAP? Perlu pencalonan atau sekadar mengisi borang? Byk ruang yg kabur dan hingga kini aku masih merasakan seperti 'ada sesuatu yg tak kena' dgn pemilihan pucuk pimpinan DAP kali ini... Mohon jika ada ahli DAP utk menjelaskannya...

    ReplyDelete
  4. Jenice dipecat oleh cec yg tidak sah maka pemecatan itul sendiri tidak sah.

    ReplyDelete
  5. PENGUNDI HANTU DIKESAN DALAM PEMILIHAN CEC, APA KATA AMBABIGA?

    http://jawaber6.blogspot.com/2013/09/gempar-pengundi-hantu-berada-di.html

    ReplyDelete