Monday, 21 July 2014

Musa Hassan sarat dengan pengalaman berguna

Lokasi : Hotel The Zon, Kuala Lumpur

Acara : Santai penggiat media sosial bersama Tan Sri Musa Hassan mantan Ketua Polis Negara

Tarikh : 20/7/2014



 Tiada bahan yang boleh diceritakan, cuma foto untuk dikongsi.. :)

1
 2
 3
 4
 5
 6
 8
 9
 10

11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18



8 comments:

  1. Ini gang kongsi gelap ke Mr Jinggo ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini bukan kongsi gelap, cuma informal gathering of sosial media operators untuk menimba ilmu dari Tan Sr Musa Hassan...

      Delete
  2. Musa Hassan...mcm mana dia boleh jadi KPN pun kami tak tahu ..rasa mcm rugi jer klu ada orang nak timba ilmu dari dia, nak timba macam mana? segengam pun mungkin tak ada.. ada tak dia garu garu kepala semasa menjawab soalan ... hihihi

    Klu betul nak timba pengalaman, bukan setakad menimba..melombong pun mungkin boleh..2 orang sahaja yg benar benar arif dan berwibawa..ie Tun Hanif dan TS Rahim Noor..kami bangga sangat berketuakan mereka ..

    Ikhlas Ramadhan

    ReplyDelete
  3. TS Musa Hassan ada pegang cerita sebenar mengenai DSAI sebab dia IO semasa kes liwat yang pertama. Kalau TS Musa cerita kes sampai 2 hari 3 malam tak habis. TS Musa siasat hingga ke lubang cacing

    ReplyDelete
  4. Terima kasih Tan Sri kerana telah mendidik kami warga PDRM menjadi anggota yang lebih cekap, bersih, amanah dan berani kerana benar. Semoga Tan Sri sentiasa dipelihara Allah SWT.

    ReplyDelete
  5. Dia byk bela ornag bawah dia..bagus..
    Dia jugak yg mintak kenaikan gaji..
    N dia jugak tau hal kes dulu tu..
    Dia korek abis

    ReplyDelete
  6. Kadang kala kebenaran itu amat pahit untuk ditelan. Lambat laun kebenaran juga yang menang.

    ReplyDelete