Saturday 20 September 2014

PRK N.01 - Khidmat Doktor bergerak pikat pengundi

Lokasi : Rumah Pulau Pinang, Bunohan, Tumpat, Kelantan

Acara : Ronda ronda kawasan PRK

Tarikh : 19/9/2014



Semasa melilau-lilau mencari lokasi majlis Himpunan Penggiat Seni anjuran Kementerian Pelancungan, saya terserempak dengan pasukan perubatan Pemuda UMNO, Bukit Gelugor yang sedang menedarkan perbatan percuma kepada masyarakat setempat dikawasan Bunohan. Pasukan yang diketuai oleh Dr Novandri Hassan Basri kenalan blogger yang sering menjalankan kegiatan kesukarelawan.  Ini lah masanya masyarakat setempat tidak kira fahaman politik dapat merasakan perkhidmatan perubatan percuma.. Elok juga kalau PAS pun turut mengadakan perkhidmatan percuma sebegini.

1
 2
 3
 4
 5  Saya pun turut tidak melepaskan peluang mendapatkan ubatan percuma untuk keracunan makanan yang saya alami sejak tiga hari yang lalu... :)


6 comments:

  1. harap sekurangnya setiap minggu buat la walaupun dah habis PRK

    ReplyDelete
  2. Di ceruk mana, konsisten dan bukan hanya bila berkempen. Sepatut nya wujud unit khas lambang Umno berkebajikan berpanjangan. Duit banyak tapi salah guna.. he..he..

    Tawan lah rakyat dengan kebajikan. Nabi itu di kerumuni, di ingati kerana sikap murni nya... maka Allah SWT jadikan dengan ingatan kepada manusia sebagai 'pembawa rahmat sekelian alam'

    Berhijrah lah sepenuh nya..

    ReplyDelete
  3. Time pilihanraya jer.. Time lain taik nak nampak muka.. Orang politik can go to hell...

    ReplyDelete
  4. Fuck you all lah.. this doctor works on voluntary basis. He has his own clinic and has to spend money for locum to take over his place during his voluntary rounds.. Yes fuck UMNO, but don't fuck the good doctor... Peace!

    ReplyDelete