Wednesday, 29 October 2014

Penyokong Anwar lakukan provokasi depan mahkamah

Lokasi : Istana Kehakiman, Putrajaya
 
Acara : Himpunan penyokong karektor dalam rayuan Kes Liwat II - Anwar / Saiful
 
Tarikh : 28/10/2014



Jumlah penyokong Anwar memang melebihi jumlah yang turun menyokong mangsa liwat tetapi sebahagian mereka memang turun dengan cara berdemo jalanan dengan melakukan provokasi walaupun dalam kelompok mereka sendiri. Mungkin ini cara mereka untuk menarik perhatian wakil media yang hadir memang membuat liputan. Pihak Polis yang berkawal hanya memerhati gelagat mereka.

 
 Video 1 - Tian Chua jangkakan keputusan lewat
 


Video 2 - Penyokong Anwar melakukan provokasi dengan membakar T-shirt yang tertera wajah Saiful


 
1  Bersama temana-teman wakil media... anak dara yang mulut macam Angelina Jolie tu si Zuzu Malaysiakini... hehe
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
10
 
11
 12
 13
  14
15
 16
 17
   18
 19
 20
 21
 
 

9 comments:

  1. muka2 penyangak

    ReplyDelete
  2. Macam berok2 yg tiada akal.. perjuangan apakah mereka2 ini semua??

    ReplyDelete
  3. Assuming if these kind of monkeys idiots take the ruling of Malaysia... how it could be better? the cant even behave themselves, so how they could manage others? may God demolish them totally from this beloved land!! Ameen

    ReplyDelete
  4. Puak2 gila nie semua..saje nak bikin gempak..siap selfie lagi..macam nie punya orang pun ada..aku teringat kalu cina mati...depa bagi duit untuk nangis dan meraban..dah la pakai baju hitam..sebijik siuttt...

    ReplyDelete
  5. Sekolah tak la cerdik mana

    ReplyDelete
  6. muka2 melayu bodoh!

    muka2 melayu yang harap br1m!

    cina pi carik duit, melayu pi carik bala!

    ReplyDelete
  7. Patut tunggu keputusan mahkamah....kalu keputusan memihak kat depa ok; tapi kalu sebaliknya; mahkamah di bawah telunjuk....

    tak payahlah sampai bakar baju atau buat provokasi lain....

    cuma kata la....mereka ini yang kena 'liwat' atau 'anak lelaki mereka liwat; apa perasaan mereka ya?

    ReplyDelete
  8. buat pembakaran terbuka tak salah ke ? mana jabatan alam sekitar ?

    ReplyDelete
  9. Hakim Rakyat............Untuk Saiful tak perlu keadilan?

    ReplyDelete