Sunday 7 December 2014

Di fitnah dan di kritik adalah perkara biasa bagi seorang Perdana Menteri

Lokasi : Solaris Dutamas, Kuala Lumpur

Acara : Majlis penyampaian hadiah pemenang reka cipta Proton 2014

Tarikh : 6/12/2014

"That is his right (untuk saman atau ambil tindakan undang undang) but as a politician being attacked and being criticised, fitnah by people is normal... pergi court bagi saya tak guna  tapi bagi PM berguna lah...  saya dulu saya tak report (pi court)  saya jawab laah...kalu saya buat benda yang betul apa nak takut, orang tak akan percaya..  pendapat saya orang Malaysia nih bodoh tak  tahu nak urus (syarikat) penerbangan, sebab tu rugi... bila rugi orang yang buat bagi rugi tu sekarang ni nak perbaik balik.. OK tak ?"...Tun Dr Mahathir




No comments:

Post a Comment