Wednesday 1 April 2015

Anwar diumpan dengan Bapok ???

Lokasi : Pintu utama Penjara Sg Buloh, Selangor

Acara : Cubaan Ahli Parlimen Pakatan untuk melawat Anwar Ibrahim

Tarikh : 31/3/2015


Begitu lah esok-esok tuduhan Anwar diumpan dengan bapok akan timbul pula setelah terkeluar cerita konon-konon nya Polis menyamar sebagai banduan untuk pantau Anwar dalam penjara.

Anwar sekarang adalah seorang banduan, bukan wakil agensi pelancungan yang sedang mencuba kemudahan hotel. Itu lah hakikat nya. Pemantauan melalui CCTV tidak boleh dijadikan isu dan pihak penjara dan Menteri sekalipun tidak harus melayan kerenah Ahli-ahli Parlimen ini.

CCTV ini pun untuk kebaikan  dan keselamatan Anwar didalam penjara. Manalah tau kalau kalau ada banduan yang berdendam dengan Anwar ambil tindakan meliwat beliau pulak 


1
 2
 3
 4


14 comments:

  1. Inii kumpulan meriam buluh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boroi2 ahli parlimen sengal ni..butang baju nk tercabut. Kuat mentekedarah. Tak lama lg kena kencing manis & darah tinggi.

      Delete
  2. Mengapa tak lawat BANDUAN-BANDUAN YANG LAIN? AHLI-AHLI PARLIMAN MUSLIM (YANG BUKAN MUSLIM MANA NAK BERIMAN DENGAN ALQURAN) perlu ambil perhatian. Orang Islam yang menyokong "LIWAT" yang telah dilaknat oleh ALLAH (sebagaimana yang telah menimpa umat Nabi Lut) adalah sama seperti "melawan perintah Allah SWT. Jika anda mendakwa anda beriman kepada AlQuran.....muhasabahlah sebelum terlambat.

    ReplyDelete
  3. Yang pelik ada pihak yang menuduh Saiful di bawah kesalahan Qazaf. Itu terpakai kepada seseorang yang menuduh seseorang lain berzina. Dalam kes saiful (simangsa) bukan menuduh Nuar berzina tetapi membuat laporan bahawa dia diliwat. Tak kan tak faham perbezaan antara menuduh orang berzina dengan (simangsa) membuat laporan yang dia diliwat. Kalau tak faham, sama ada bodoh atau buat-buat bodoh...

    ReplyDelete
  4. Macam bodoh jer johari bedul tu..polis menyamar banduan..ada bukti?? mana kau tahu?? main lempar tuduhan sesuka hati?? dah tanya pengarah penjara..dia pun tak ada maklumat..lepas tu dia nak tanya menteri pulak??...apa dia ingat menteri tu duduk dalam sel penjara ker?? atau jaga pintu penjara?? APa punya bodoh MP yg dipilih oleh pakatan bahalol ini?? Apasal tak bagi tahu bahawa tiap malam hantu kak limah datang dan tidur dengan anu war al juburit.. dan hantu kak limah minta di kongk** macam al juburit lakukan ke atas pelacur sepet yg dalam video clip Datuk Eskey...tapi al juburit tak nak kat kak limah, al juburit nak kan anak jantan kak limah yg melia remaja tu .. harap tanyalah cerita ini kat menteri dalam parlimen nanti ye joe bedul !!!!

    ReplyDelete
  5. Dah tak relevan raja jubur nih... mp bodoh dan tiga suku ini yg beria ia nak hidupkan isu Anwar..

    ReplyDelete
  6. Sian kat Nuar GST (gay sampai tua),merengkok dalam penjara,makan nasi kawah lauk ikan dgn syur kobis je,tidur pun atas lantai yg keras mungkin ,badan kian kurus.Tapi tengok pula anak buah dia yg dah jadi YB hasil kerja keras Nuar, perut masing-masing cukup gendut,makan minum ikut selera(tengoklah perut-perut dia orang tu,kebau pendek pun kalah,bulat semacam je).Rasanya Nuar hanya ada di bibir mereka,di hati 'apa aku peduli',hanya akan teringat kembali dgn rasa simpati bila time nak mengundi,kerana Nuar je yg boleh tarik undi.

    ReplyDelete
  7. Hanya orang gila je percaya Saiful simpan air mani dlm jubor dia 3 hari tiga malam

    ReplyDelete
  8. Hahahaha hanya orang down syndrome je yang yakin Anwar tak main jubor...

    ReplyDelete
  9. Patut ada akta menghadkan statement bodoh maksima 3 sepanjang tempoh jadi YB. Lebih dari tu hilang jawatan secara automatis.

    ReplyDelete
  10. Org Down Syndrome memang tak percaya. Yg percaya tu lagi teruk kes dari Down Syndrome. Tampoi pun tak sanggup terima

    ReplyDelete
  11. Dia orang semua nak bodek Raja Jubur atau Jijah Kipas je

    ReplyDelete
  12. Eceh ceh dah ada orang Down Syndrome yang terasa ke ?

    ReplyDelete
  13. PAS ngan DAP dah pandai larikkan diri dari nuar....lepas ni muka-muka ni pulak......

    ReplyDelete