Tuesday 7 April 2015

Siasatlah siapa yang sebenarnya beri arahan kepada Sirul untuk bunuh Altantuya

Lokasi : MaGIC, Cyberjaya

Acara : Syarahan "Vision 2020 : Mistakes made, lesson learnt and ways to move forward"

Tarikh : 4/4/2015


Demi keadilan dan untuk tidak melakukan satu kezaliman Tun Dr Mahathir meminta satu sisasatan dilakukan untuk memastikan siapa sebenarnya yang memberi arahan kepada Kpl Sirul Azhar untuk membunuh Altantuya Sharibu.

Kpl Sirul Azhar seorang professional yang melakukan tugasan menurut arahan tanpa soalan.. Beliau juga pernah menjadi pemgawal Tun Dr Mahathir ketika masih memegangjawatan Perdana Menteri.  


1
 2


8 comments:

  1. Masalahnya najib ni biarkan persepsi kuasai minda rakyat....

    Kalu zaman tun dulu dia jawab semua....

    Tp tun kene ingat juga.... zaman tun dulu pon tun x betulkan juga persepsi rakyat....

    Tun biarkan saja portal mahazalim tranung net hentam tun mcm2...

    Zaman tun dulu tiada wasap, istagram, fb, blog.... boleh la tun kawal persepsi rakyat.

    lani mcm2 ada....tutup satu sana bocoq...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tun tak perlu jawab gelaran Mahazalim sebab yakin rakyat majoriti percaya beliau tidak zalim. Najib ada keyakinan sebegitu tak ?

      Delete
    2. Takut kerana salah....kalau benar macam tun m, tak ada yang nak ditakutkan.....kebaikan yang dinikmati di zaman tun m mengatasi kesilapan yang dilakukannya

      Delete
  2. TM tanya sama macam silent majority tanya. KPN pun dah jawap tapi kena confirm la sebab sirul kata tak ada orang jumpa dia. Bukan susah buat la press conference clarify issues. Itu saja , jangan emo. Umno baru tak emo.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Yg penting sekarang, SIASAT kejadian kemalangan malang MH17 dan Helikopter terbaru kita - apahal si pilot omputih helikopter tu dibenaqkan sewenangnya bawa "kenalan" dlm Helikopter yg. bawa pemimpin-pemimpin Islam/Melayu dan polis PENTING kita! Syarikat helikopter jenis apa ni?! Apakah juga jenis PAMPASAN dan PEMBELAAN yg. diberikan terutamanya pd. mangsa-mangsa terutamanya keluarga arwah Koperal Razakan yg. dari orang kampung di Sabah?

    Dan tak LOGIK betul! Takkanlah susah sgt. nak bawa waris-waris kedua juruterbang dan kenalan ni dgn. kapalterbang MILITARI depa - apalagi militari US-KEPARAT-yg. diKUASAI -ZIONIS, yg. amat canggih, yg. boleh hantaq pula "DRONE" dgn. begitu cepat utk. mengebom/membunuh/merompak umat Islam/Dunia Islam dlm. GENOSID yg. berterusan sesuka hati depa!

    Maka, baik KDN/PDRM, JANGAN lepaskan jenazah-jenazah mangsa-mangsa ini sebelum ujian DNA yg. amat KETAT; dibuat utk. MEMBUKTIkan betul ini jenazah kedua depa! Jgn. kita sampai diGERTAK rejim Barat-Zionis utk. memberikan segera jenazah-jenazah tersebut dgn. SEGERA, kerana kejadian amat GANJIL ini, ini telah MENGORBANkan pemimpin-pemimpin Islam/Melayu PENTING serta polis kita! Dan amat MENGHAIRANkan apahal tak dak lansung gambaq dan maklumat JELAS kenalan tersebut?!

    Perisik kita juga mesti menyiasat juga syarikat helikopter ini dgn. amat TELITI - dan pemimpin-pemimpin Islam/Melayu PENTING kita harus BERHATI-HATI - tolonglah JANGAN. lagi naik kapalterbang atau helikopter swasta yg. diPANDU bangsa asing yg. tidak dikawal amat ketat oleh MILITARI/PERISIK kita!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete
  5. Dan sepatutnya kotak hitam ("black box") TIDAK dihantaq ke UK - apalagi EU-US//Barat/NATO memang diKUASAI Zionis/ISrael-amat-KEPARAT! Dan kenapalah Kem. Pengangkutan tu asyik nak serahkan kotak hitam kat UK - Kotak Hitam MH17 tu tu dulu, pun sampai sekrg. tak dak berita!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete
  6. Dan apahal si Kedutaan US tu nak BERAHSIA sgt. pasal waris mangsa - tak LOGIK lansung! K'jaan kita mesti kerahkan Kem. Luar dapat berurusan sendiri dgn. keluarga mangsa di US; utk. mendptkan bukti DNA yg. betul! JgnlahPERCAYA sgt. rejim US-yg- dikuasai-ZIONIS/ISrael tu!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete