Friday 14 August 2015

Jangan terikut ikut cara pembangkang yang boleh menjahanamkan UMNO

Lokasi : Perkarangan bangunan pejabat Perbadanan Putrajaya

Acara : Rumah Terbuka Aidilfitri peringkat WP Putrajaya

Tarikh : 13/8/2015




Video 1 - Ini nasihat Tengku Adnan kepada ahli UMNO ketika diajukan soalan berikutan tindakan seorang ahli wanita UMNO Langkawi yang mendakwa telah "dikencingkan" Najib Razak "penipu" ketika Mesyuarat Wanita UMNO Langkawi baru-baru ini..


Video 2 - Perhimpunan Agung UMNO, PAU 2015 akan dilakukan sebelum penghujung tahun 2015 setelah semua Bahagian selesai menjalankan mesyuarat masing-masing 


Video 3 - Khas untuk penduduk Putrajaya ini saranan dan nasihat Tengku Adnan untuk mengurang dan mengelakkan kejadian kecurian yang meningkat sejak kebelakangan ini



1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10

11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22
 23
 24
 25
 26
 27
 28
 29
 30
 31
 32
 33


12 comments:

  1. Wahai teuku adnan siapakah yg terikut perangai pembangkang? Pemimpin atau ahli UMNO? Ahli UMNO takkan kurang ajar kalo pemimpin yg ada tidak MENIPU dan kaki bodek tahap gaban.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju sangat sangat. #najibkencing #tangkapnajib #undurnajib

      Delete
    2. Ku Nan udah pandai laga lagakan Tun M dengan Najib . Kemarin dia kata Tun M cemburu nengok Najib berjaya. Tun M raksasa bermata hijau. Apa jenih punya SUA ini ? Batu api atau mulut memang celupar ?

      Delete
    3. KELAKAQnya si KERBAU-KERBAU ekoq-ekoq BANGKAI BABI UMNO yg.dk MEMBIAK kat JAMBAN PENDATANG KAPIRDAJAL TERORIS-TERORIS PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL UMNO -si-PORNORASIS-EJEN/KULI-Barat/ZIONIS/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH-no-1 UMNO!

      UMNO DULU KINI DAN SELAMANYA BABI NEGARA.

      Delete
  2. X sabar aku nak tengok teuku adnan sepak kertas di Putrajaya....tunggu!!!!!masa itu akan tiba....

    ReplyDelete
  3. yang mengutuk umno tu kita pun faham lim guan eng pernah menebuk mak mereka..maka lahirlah anda semua...manusia haramjadah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Panas ke bro???xde benda jijik dalam dunia ini yang boleh mengatasi kejijikan umno yang ada sekarang ni......babi lagi bersih drpd umno!!!

      Delete
  4. Mashoori’s BlogMenuju Kegemilangan Melalui Dakwah Salafiah

    MANHAJ AHLI SUNNAH WAL JAMAAH TERHADAP PEMIMPIN YANG ZALIM

    Oleh: Muhammad Asrie bin Sobri

    Artikel ringkas ini akan cuba menjelaskan manhaj yakni kaedah Ahli Sunnah wal Jamaah dalam bermuamalah atau berhubungan dan bergaul dengan pemimpin yang zalim.

    Ahli Sunnah wal Jamaah (ASWJ) meletakkan permasalahan berkenaan pemimpin ini dalam bab akidah melambangkan betapa pentingnya isu kepimpinan ini sekaligus menafikan dakwaan bahawa Islam adalah agama sekular yang mengasingkan agama daripada politik. Fahaman sekular amat menyelweng daripada akidah Islam keran Islam melihat politik sebagai masalah akidah yang perlu dipelihara.

    Pemahaman politik yang terkeluar daripada manhaj ASWJ akan melahirkan kesesatan dalam perkara akidah. Sebagai contoh ajaran Syiah Rafidah yang bukan sekadar sesat bahkan kafir adalah berpunca daripada pergolakan politik.

    Selain itu, masalah bagaimana kita perlu bermuamalah dengan pemimpin muslim yang zalim juga termasuk dalam akidah al-Wala’ wa al-Bara’ (Cinta dan Benci kerana Allah)  yang merupakan ikatan iman yang paling teguh.

    Pemimpin yang muslim yang melakukan kezaliman termasuklah dalam kategori kedua manusia dalam akidah al-Wala’ wa al-Bara’ iaitu mereka yang berhak mendapat al-wala’ (kesetiaan) dan al-Bara’ (berlepas diri) sekaligus.  Berikut kita jelaskan noktah-noktah penting dalam manhaj ini:......sambungan

    Tuan blogger...Harap lawati blog mashoori... semoga dapat dikongsi utk kebaikan kita bersama. Saya cuba copy paste...tetapi terlalu panjang.

    ReplyDelete
  5. Tunku!! Yg jahanamkan Umno adalah org2 yg mcm tunku,bkn kami yg ahli2 biasa umno ni.Jgn la jd bodoh! ,kami pun sendiri dah bosan dgn isu sensasi yg Org2 yg duduk tinggi2 mcm tunku buat dan mengheret umno dan kami sekali.Kami bkn BODOH la nak ikut pembangkang.Lain kali nak ckp pikirlaa..

    ReplyDelete
  6. Umno Kencing Rakyat.Kah3..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pembetulan bukan umno.... Najib n pembodek

      Delete