Tuesday 11 August 2015

Meriah sakan Kak Midah sambut menantu

Lokasi : Arena Square, Batu Gajah, Perak

Acara : Majlis persandingan Khairul Ridhwan (anak Dato' Hamidah Osman) dan Syamimi Hamizah

Tarikh : 8/8/2015



Hujan sejak petang tidak menghalang 3,000 orang kalaupun tidak lebih tetamu menghadiri majlis persandingan anak Dato Hamidah Osman (Ketua Wanita UMNO Gopeng), Khairul Ridhwan dengan Syamimi Hamizah. Bak kat pakcik yang berkongsi meja dengan saya... "tu baru menyambut menantu perempuan, belum kenduri untuk anak perempuan".. Tahniah Kak Midah dapat menantu dan ahli keluarga baru. 

1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10

11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21


11 comments:

  1. too much heaven , soal kawin kebelakangan ini
    umat islam MENUNJUK2

    SubhaNallah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang mampu apa salah nya. Yang tak mampu boleh tumpang nikmat. Apa masalah ko ?

      Delete
    2. berlapang dada & bersangka baik wahai sahabat.
      meraikan dan menghebahkan sesuatu perkahwinan adalah elok.
      doakan pasangan mempelai bahagia hingga ke jannah dan keluarga pasangan pengantin juga.

      Delete
    3. Najib dan Rosmah tak mampu,jadi kena lah di hentam cukup-cukup oleh Mahahtir.Dato midah mampu memang patut benar buat berlebih lebihan macam ni.

      Delete
  2. aku tak bersangka buruk - mampu?? sbb tu dlm islam setia yg kita mampu ada ''limitnya
    ada mcm2 cara utk salur nikmat ,

    Aku takda masaalah dgn kau tapi awak ni jenis bca yg tersurat , itu masaala aku dgn org macm kau.....
    baca fikir baru jawap
    aku bukan ulamak tapi ''komen aku dari sudut islam salah ???? Aku tulis merapu??

    too much heaven , soal kawin kebelakangan ini
    umat islam MENUNJUK2

    adakah aku tulis specific pada perkawin diatas atau secara ''umum''

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah..udah melenting..ko nih jenih LGBT, anak dara tua atau bujang terlajak...???.cemburu yg tak kena tempat.. Udah udah le jangan nak meroyan dengan orang punya urusan...sampai giliran ko nanti ko buat lah kenduri bawah pokok durian..kah kah kah

      Delete
    2. Oh ,,,kau ni budak Merapu sampai lgbt - sifat pasif negative , uncivilized

      pergi sekolah

      adakah aku tulis specific pada perkawin diatas atau secara ''umum
      malas layan not my level

      Delete
  3. Hahahaahahah kawin mahal2 tapi hutang saman 200k tak mampoooo nak bayor. Tu lah melayu. Biar pape asal bergaya. Hahahahahaah balasan Allah nak bg kau dato taik lalat haha. Satu family perangai same. Anak beranak hancur

    ReplyDelete