Monday 30 November 2015

Wanita Pakatan Harapan desak BN Segera HENTI buli Nurul Izzah

Lokasi : IDCC, Shah Alam, Selangor

Acara :Kongres Nasional Keadilan ke-11, 2015 - Perasmian

Tarikh : 28/11/2015



Nurul Izzah sudah pun memberi kenyataan kepada Polis mengenai gambar beliau bersama Jacel Kiram. Perjumpaan tersebut dirancang oleh penganjur di Fillipina. Beliau meminta maaf dan menyatakan rasa kesal kepada keluarga mereka yang terlibat dalam peristiwa Lahad Datu. Beliau juga menegaskan bahawa beliau akan mempertahankan hak beliau dalam parlimen kerana peristiwa tersebut berlaku diluar Parlimen.


1
 2
 3



10 comments:

  1. Ini bukan buli bongok..ini soal keselamatan bongok..penghianat tak kira betina bongok..

    ReplyDelete
  2. Bangkai pukimak diorang ni, bunuh je pompuan dan keluarga pengkhianat ni. Jangan terlambat atau sampai melarat, semua penjajah disembahnya.

    ReplyDelete
  3. Ada aku kesah nurul di buli oleh sapa pun...??? Yg pasti seluruh keluarga Anwar diharamkan jejak kaki di bumi Malaysia

    ReplyDelete
  4. Klu dia bersubahat mmg dia jahanam lah!! Tp klu dia x bersubahat pahala kita lak jahanam disana nnt kena transfer bg dia sbg penebus fitnah keatas dia.. org2 ternama ni senang "vacum" pahala kita semua disana nnt jika byk isu yg kita fitnah.. secara peribadi biar siasatan dilakukan jika benar dia bersubahat Negara wajib kenakan tindakan tegas setegas2 nya keatas beliau kerana terlibat mengancam keselamatan Negara..buat masa ni ikut perkembangan kes ini tanpa pro kpd sesiapa sbb setakat ni hanya gambar bersama jd isu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Btul tu. Tp aku rasa ramai naik minyak sbb jacel tu akat banner anwar. Apa yg anwar buat yg jacel tu nk sanjung sgt?

      Delete
    2. Btul tu. Tp aku rasa ramai naik minyak sbb jacel tu akat banner anwar. Apa yg anwar buat yg jacel tu nk sanjung sgt?

      Delete
  5. Kalau tak mahu dibuli letak jawatan MP lah bongok..duduk rumah diam2 belai anak sambil angan2 dapat laki baru yg power he he.. kalau takut dilambung ombak jangan berumah di tepi pantai....kalau takut dimakan harimau jgn masuk kandang harimau...

    ReplyDelete
  6. Mr.RIs.... ini bukan isu benar atau tidak atau subahat atau hanya spy..... ceritanya tang mana logiknya dia adakan pertemuan ngan Jacel?... gaambar menjadi bukti....tapi dia bagi alasan kebetulan dan dia tak kenal katanya...... ajak Jacel berselfie sambil pegang poster lepaskan anjing..... eh maaf silap..anwar yang tersepit dalam penjara.... gambar menjadi bukti... masih lagi kebetulan dan dia tak kenal??????..... adakah dia nak kata dia hanya kenal Jacel selepas bersalaman masa nak naik kereta untuk pulang kehotel... dialognya begini "Saya minta diri dulu yer, terimakasih sebab sudi selfie ngan saya....errrrrrr....errrrr... siapa nama yek?......kata Izah sambil menghulur tangan berjabat. "Sayalah Jacel Kiram anak pengganas yang sembelih polis kamu tu" kata Jacel sambil menyambut tangan izah dan tang kirinya memegang dagu Izah sambil menggoyang2kan dagu janda itu....... begitu kut ceritanya..... tp yg pasti... sekali lagi seperti tiga tahun lepas selepas sahaja mereka bertemu... masa tu sivarasa n Tian Chua..... maka akan ada gerakan dari selatan filipina.... dan terbaharu... bukankah anggota keselamatan kita sedang berjaga2 kerana ada laporan sulu akan membalas dendam...dan gerakan sudah di mulakan.

    ReplyDelete
  7. Beruk2 betina ni memang susah nak bela...

    ReplyDelete
  8. BILA BN BUAT SESUATU YANG BENAR TAPI KELIHATAN SALAH DIMATA PEMBANGKANG TANPA BUKTI SAMADA VISUAL ATAU DOKUMEN , HABIS DIBOGELKAN SEHINGGA MENIMBULKAN PESEPSI BN DAN PEMERINTAH BERSALAH DIMATA RAKYAT. NAMUN BILA PKR BUAT BENDA YANG SUDAH PASTI SALAH DISISI MORAL, AGAMA SERTA RUKUN NEGARA DAN MEMALUKAN DIRI SENDIRI SEBAGAI SEORANG YANG BERGELAR AHLI PARLIMEN DAN WAKIL RAKYAT, DIBUKTIKAN DENGAN VISUAL DAN DOKUMMEN ,DIAKUI SENDIRI OLEH YANG PUNYA DIRI, RAKYAT DIMINTA HENTIKAN DESAKAN DAN BERDIAM DIRI. APAKAH WAKIL RAKYAT PKR KEBAL DAN BEBAS MELAKUKAN APA SAJA SEKALI DIBUKTIKAN DENGAN VISUAL KELIHATAN MESRA DENGAN JURUCAKAP PENGANAS YANG TELAH SAH DAN JELAS MENYERANG BUMI LAHAD DATU SABAH. TAHNIAH PADA ORANG SABAH KERANA BERANI MENGHARAMKAN PENGKIANAT INI DARI MENJEJAK BUMI DIBAWAH BAYU. MALANG BAGI ORANG LEMBAH PANTAI KERANA MEMPUNYAI AHLI PARLIMEN YANG LANGSUNG TIDAK PEKA KEPADA PERASAAN BALU, ANAK, ISTERI DAN SAUDARA ANGGOTA KESELAMATAN YANG MATI KERANA MEMPERTAHANKAN BUMI LAHAD DATU. TAHNIAH YB NURUL IZAH DAN YB TIAN CHUA DIATAS SUMBANGAN KAMU BERDUA MEMBUKTIKAN JIWA PENGKIANAT SECARA JELAS KEPADA ORANG SABAH DAN RAKYAT MALAYSIA.

    ReplyDelete