Google+ Followers

Wednesday, 30 December 2015

PERKASA lancar Tabung Kemanusiaan Pelajar Melayu Mesir

Lokasi : Kelab Sultan Sulaiman, Kg Bharu, KL

Acara : Majlis Pelancaran Tabung Kemanusiaan Pelajar Melayu Mesir

Tarikh : 29/12/2015



Video 1 - Penerangan mengenai keadaan semasa pelajar Melayu di Mesir disampaikan oleh Presiden Kelab PERKASA Mesir, Abdul Munir Mohd Noor, pelajar tahun kedua jurusan Islamic Science di Universiti Al-Azhar, Mesir


Video 2 - PERKASA mungkin akan menimbangkan cadangan ramai cerdik pandai untuk mnegheret kerajaan Malaysia ke Mahkamah sekiranya isu biasiswa dan pembiayaan pelajar keluar Negara ini berpanjangan dan tidak diberi perhatian untuk penyelesaian



1
Bekas KM Sabah, Dato Seri Osu Haji Sukam turut hadir sama.
 2
 3
Lagu Negaraku & PERKASA
 4
Dr Amini Amir Abdullah, Pengerusi Biro Hal Ehwal Agama PERKASA membacakan doa
 5
Dato' Seri Haji Salleh, Pengerusi Biro Pendidikan PERKASAn dengan ucapan aluan
 6
 7
Abdul Muin Mohd Noor, Presiden Kelab PERKASA Mesir
 8
Dato Ibrahim Ali, Presiden PERKASA
 9
Gimik pelancaran Tabung Kemanusiaan Pelajar Melayu Mesir oleh Tengku Razaleigh Hamzah, MP Gua Musang dan mantan Menteri Kewangan Malaysia
 10
Gimik pelancaran Tabung Kemanusiaan Pelajar Melayu Mesir oleh Tengku Razaleigh Hamzah, MP Gua Musang dan mantan Menteri Kewangan Malaysia

11
Gimik pelancaran Tabung Kemanusiaan Pelajar Melayu Mesir oleh Tengku Razaleigh Hamzah, MP Gua Musang dan mantan Menteri Kewangan Malaysia
12 
Gimik pelancaran Tabung Kemanusiaan Pelajar Melayu Mesir oleh Tengku Razaleigh Hamzah, MP Gua Musang dan mantan Menteri Kewangan Malaysia
 13
Gimik pelancaran Tabung Kemanusiaan Pelajar Melayu Mesir oleh Tengku Razaleigh Hamzah, MP Gua Musang dan mantan Menteri Kewangan Malaysia
 14
Gimik pelancaran Tabung Kemanusiaan Pelajar Melayu Mesir oleh Tengku Razaleigh Hamzah, MP Gua Musang dan mantan Menteri Kewangan Malaysia
 15
Sidang media selepas pelancaran Tabung Kemanusiaan Pelajar Melayu Mesir