Wednesday 2 December 2015

Ramai lagi anggota GKCM akan dihadapkan ke Tribunal Disiplin UMNO

Lokasi : Hotel Istana, Kuala Lumpur

Acara : Majlis Perasmian Konvensyen Kebangsaan
KESEJAHTERAAN SOSIAL KOMUNITI BANDAR  :
KE ARAH PENGUKUHAN AGENDA BERPAKSIKAN RAKYAT



Bukan setakat 9 Ketua Cawangan  yang akan dihadapkan ke Tribunal Disiplin pada 2/12/2015, ramai lagi Ketua-Ketua Cawangan dibawah Gabungan Ketua Cawangan (UMNO) Malaysia (GKCM) akan diheret mengadap Tribunal Disiplin dalam tempoh terdekat.

Tengku Adnan sebagai Setiausaha Agung berpandangan adalah menjadi tanggungjawab beliau untuk memastikan UMNO dianggotai ahli yang setia dan komited daripada ramai yang sedia untuk merosakkan parti.




3 comments:

  1. Tengku Adnan, wang RM 2.63 bilion dalam akaun peribadi Najib tu apa buktinya wang derma untuk UMNO? Pasal apa dalam penyata kewangan tahunan UMNO 2013 tak ada pun dicatatkan UMNO terima RM 2.63 bilion sebagai derma? Kamu membohong ke Tengku Adnan?

    Lembaga Disiplin UMNO, bila nak ambil tindakan terhadap Tengku Adnan yang buat fitnah terhadap parti ni? Ke masing-masing pun dah disumbat 'dedak' hingga ahli lembaga disiplin pun sanggup menyokong pelanggaran disiplin parti?

    Sedarlah semua.

    Salam perjuangan A Ba Ta,

    Ikhlas daripada,

    Abu Bakar

    ReplyDelete
  2. Bila parti diketuai oleh golongan gila kuasa, tamakkan keduniaan sampai sanggup khianat parti, sanggup khianat perjuangan agama, bangsa dan tanah air, maka jadi macam inilah, mereka yang masalah, kemudian orang lain pula yang diainaya, entah apa punya bodoh pekerjaan mereka ini.

    Masalah dalam UMNO sekarang ini berpunca dari Najib, lepas tu kuncu-kuncu Najib pula terus membodek Najib dengan harapan dapat habuan, maka makin hari makin teruk masalah dalam UMNO dek kerana Najib dan kuncu-kuncunya ini, bila ada ahli tegur, tidak diambil tindakan, bila ahli bertanya, terus dipecat dari jawatan, malahan ada yang dipecat dari parti, bila ahli marah, maka tuduh ahli khianat parti, sedangkan ahli marah sebab pengkhianat Najib dan kuncu-kuncunya.

    Apa fungsi Lembaga Disiplin UMNO sekarang ini? Kalau ahli Lembaga Disiplin UMNO sendiri sanggup membutakan mata, memekakkan telinga, membisukan mulut, melumpuhkan anggota tidak mahu peduli akan pengkhianat Najib dan kuncu-kuncunya terhadap parti, maka apa perlunya ahli-ahli Lembaga Disiplin UMNO itu memegang jawatan mereka sekarang ini, kerana mereka sendiri dah tak berfungsi, buat apa nak letak orang tak berfungsi dengan betul pada jawatan tersebut?

    Kini UMNO dan ahli-ahli UMNO yang masih lagi membiarkan Najib dan kuncu-kuncu bermaharajaela membuat angkara dan onar hingga merosakkan negara ini, menyusahkan rakyat, maka rakyat melihat UMNO dan ahli-ahli UMNO sebagai pengkhianat negara, pengkhianat rakyat, apakah ahli-ahli UMNO rela dilabel sedemikian rupa hanya disebabkan oleh pengkhianatan Najib terhadap negara dan rakyat?

    Isunya kini adalah UMNO dan ahli-ahli UMNO tidak mahu bangkit menentang kezaliman dan pengkhianatan Najib, walaupun bukan UMNO dan ahli UMNO yang lain buat jahat kepada rakyat, tetapi bila UMNO dan ahli UMNO membiarkan kejahatan Najib bermaharajalela, maka UMNO dan ahli UMNO seluruhnya dianggap bersubahat dan menyokong kejahatan dan pengkhianata Najib ini.

    Saya sungguh sedih dengan apa yang berlaku kepada UMNO kini, ada pemimpin yang jadi Presiden, adalah jenis pengkhianat, sanggup fitnah parti sebab nak larikan diri dari pendakwaaan jenayah pengubahan wang haram, ada ahli pun, ahli jenis bebal sampai tidak peduli musibah dan kehancuran kepada parti, terus membiarkan Presiden yang pengkhianat itu bermahajalela sesuka hati merosakkan negara ini sambil memperalatkan UMNO.

    Sedarlah bahawa UMNO tidak pernah dibenci seteruk seperti sekarang ini, kini majoriti rakyat termasuk ahli UMNO sendiri membenci parti sendiri, tetapi apakah yang dibuat oleh ahli-ahli UMNO untuk menghentikan kegilaan dan kejahatan Najib dan kuncu-kuncunya ini? Jika terus dibiarkan, maka hancurlah UMNO disebakan kerana nila setitik, rosak susu sebelanga, sia-sia sahajalah usaha gigih kepimpinan UMNO dari Datuk Onn Jaafar, Tunku Abdul Rahman, Tun Abdul Razak, Tun Hussien Onn, dan Tun Dr. Mahathir berusaha gigih memajukan UMNO hingga berjaya, tetapi dihancurkan oleh Najib dan kuncu-kuncunya selepas dirosakkan sebelum oleh Pak Lah dan kuncu-kuncu.

    Sedarlah semua.

    Salam perjuangan A Ba Ta,

    Ikhlas daripada,

    Abu Bakar

    ReplyDelete
  3. TENGOK MUKA SETIAUSAHA AGONG UMNO NIE PUN DAH KENAL.........TAK PAYAH NAK TELEK-TELEK AIR DALAM MANGKOK.....

    JANGAN SAMPAI KEKUKUHAN YANG SEDIADA AKAN JATUH BERDERAI DIKEMUDIAN HARI.....PADA MASA TU TAK GUNA NAK DI TANGISI
    JIKA UMNO MEMBUAT SEJARAH MENJADI PEMBANGKANG DI MALAYSIA......

    PRESIDEN DAN AHLI MKT (S/U) FIKIR-FIKIRKAN LAH......

    ReplyDelete