Sunday 20 December 2015

Terlalu banyak berahsia - Wira PERKASA tolak TPPA

Lokasi : Kelab Sultan Sulaiman, Kg Baru, Kuala Lumpur


Tarikh : 19/12/2015



Banyak sangat yang dirahsiakan dari pengetahuan umum. Wira PERKASA sangsi dan ambil keputusan menolak TPPA dan mendesak kajian semula oleh kerajaan Maysia supaya kepentingan rakyat terutamanya orang Melayu terpelihara.




1 comment:

  1. salam.
    tun dr mahathir, team dan umno dahulu ingin mengangkat nama negara dengan bekerja keras dan mempastikan negara mempunyai landskap yang cemerlang dan kewangangan yang baik utk dihormati dunia. walaupun negara kita kurang terkenal satu waktu dulu, tetapi sekarang kita telah dikenali diseluruh dunia. hanya kerana umno dan pimpinan tun dr m. sukom diadakan hanya kerana umno telah menjemput beberapa pemimpin dunia ke malaysia, tetapi tak ramai dari mereka kenal negara kita dan tak layan jemputan tersebut. jadi apabila sukom di adakan, negara kita mendapat liputan menyeluruh di seluruh dunia. inilah caranya kita ingin di kenali.
    tetapi ada seorang makhluk ini, isteri kepada perdana menteri, ingin kita dikenali dengan pergi membeli belah di luar negeri menghabiskan berjuta juta duit wang rakyat. anaknya pula menjadi pengeluar filem di hollywood supaya orang boleh berbangga orang melayu boleh menjadi orang hollywood. pelaburan rm329juta buat filem, untung 200juta.
    itu lah caranya perdana menteri dan keluarganya ingin malaysia dikenali. sesiapa yang tak suka, masuk penjara atau diugut.
    di kuantan pula, isu bauksit tak habis habis kerana lebih banyak keburukan. bukit di toreh, jalanraya menjadi merah, kereta kereta kotor kesan bauksit. idea keparat siapa yang buat bauksit ini???
    kita pun hanya dapat mengegluh. beberapa orang telah membakar lori bauksit dan merentangkan kain celaka bauksit dan sebagainya, masih tidak dihiraukan pihak berwajib. najib semakin dibenci dan orang sekelilingnya hanya melekat padanya utk kuasa dan wang. bukannya mereka hormat dan sayang padanya. dulu tun dr m bising keseorangan. sekarang, najib lah yang keseorangan dalam kemelut ciptaannya. terima kasih.

    ReplyDelete