Thursday 17 December 2015

#umnorebebels sudah merebak ke Parlimen Gombak

Lokasi :

Acara : Sidang media oleh Gabungan Ketua Cawangan Malaysia (#GKCM) Parlimen Gombak

Tarikh : 16/12/2015


Enam cawangan dalam Parlimen Gombak telah menyertai #GKCM untuk mendesak pengunduran Najib Razak sebagai Presiden UMNO dan Perdana Menteri Malaysia. Cawangan-cawangan tersebut adalah :-

  1. Cawangan Delima Lembah Keramat  - KC Hamdan Abdul Rahman
  2. Cawangan Melawati - KC Jamiar Muhammad
  3. Cawangan Kemensah Height - KC Zakaria Hussein
  4. Cawangan Jelatek Permai - KC Rajiani Abdul Hamid
  5. Cawangan Lakeview Batu Caves - KC Zainal Apandi
  6. Cawangan A1 Keramat - KC tidak hadir

**Pengerusi Biro Setinggan, NGO Pro-BN / UMNO , Isa Osman turut hadir memberi sokongan kepada #GKCM ini.

Satu lagi perhimpunan yang lebih besar dijangka akan diadakan dalam kawasan Gombak tidak lama lagi..

Video 1 - Kenyataan media oleh Hamdan Abdul Rahman, Ketua Cawangan UMNO Delima Lembah Keramat, mewakili empat lagi Cawangan dalam DUN Hulu Kelang, Parlimen Gombak


Video 2 - Terdahulu sebelum sidang media bermula ada cubaan mengganggu majlis yang Berjaya dikawal oleh pihak penganjur


1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10

11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22
 23


9 comments:

  1. Najib pencuri besor negara..Itu hakikatnya..

    ReplyDelete
  2. Nih bukan masalah dalaman Umno ke pembangkang ke hapa ke...ini masalah negara..masalah rakyat sekarang ni..yang kena hadap rakyat..najib syok sendiri..rakyat dah menyampah..najib buat rakyat menyampah..
    dan rakyat ada hak untuk menyampah..
    rakyat bebas untuk rasa menyampah orang2 dan pemimpin2 macam tu..
    dia bukan kesah pun rakyat menyampah ke hapa..muka tebal..wat malu pada arwah pak dia aja yang pegang malaysia dulu..
    bingai betooiii..

    ReplyDelete
  3. U - Untuk
    M - Mohd
    N - Najib
    O - Only

    ReplyDelete
  4. For some reason the snowball effect ain't coming fast enough, still at a snail pace. UMNO still in PAU honeymoon state? WSJ has come up with another bombshell 'fitnah' US$800 Million! Another staggering amount which one can ponder at today's exchange rate 4.3 against the greenback!

    Waktu tidak mengaku dalam bulan ramadhan lagi yang kalau nak songlap tak akan masuk account peribadi dan dalam negeri lagi sambil minta sokong dari Haron Din......now since its OFFICIAL as bugis admitted on national television the money indeed went into his personal account....UMNO, is it not evidence enough gratification that any PUBLIC SERVANT MUST NOT be seen to engage in?

    Wake Up UMNO!

    ReplyDelete
  5. Bangunlah wahai ahli ahli umno sekalian!

    Sudah tiba masanya Najib letak jawatan! Skandal terbaru adalah 1MDB membuat pembayaran USD850 juta tahun lalu kepada sebuah syarikat offshore!!!! Skandal lama yang belum diselesaikan oleh Najib adalah seperti berikut;

    1. Derma RM 2.6 billion dalam akaun peribadi Najib.
    2. RM 32 juta wang SRC masuk akaun peribadi Najib.
    2. RM 2 juta wang masuk akaun peribadi rosmah.

    ReplyDelete
  6. Ketua Cawangan je pun
    Parlimen Gombak pun bukan menang ke UMNO/BN next PRU..
    Hanyut ke pembangkang gak...
    - SSR Putrajaya

    ReplyDelete
  7. salam.
    kedengaran juga seorang penasihat media orang putihnya tu pun di bayar rm500k seorang. boleh beli rumah gak la utk rakyat biasa. kalau orang putih ni, memang la sibuk dengan hidup kasanova dia. kita bayar dia jadi kasanova lagi. wow!
    najib ni memang anglophile media asing kata sebab dia di besarkan di negara barat.
    riza aziz, anak tirinya itu pun sebelum najib naik pm, tidaklah menyerlah sangat kerjayanya. tetapi selepas najib jadi pm tu lah, dia mula mengatur langkah dalam bidang penerbitan filem iaitu red granite. orang putih memang la bengkak tengok orang macam ni. siap mereka perli kita suka guna kuasa secara yang salah lagi. kerana nila setitik rosak susu sebelanga. kerana najib, malu orang melayu semua.
    terima kasih.

    ReplyDelete
  8. salam.
    baru melayari ruangan riza aziz anak tiri pm kita tu. filem nya yang bertajuk 'wolf of wall street' tu merupakan r rated di amerika dengan kos penyiapannya berjumlah rm329juta. pelakon utamanya adalah leonardo decaprio.berapa harga bayaran utk de caprio seorang, tak payah lah pelakon seperti adi putra dan aaron aziz nak dengki ya. memang tak sama dengan standard kita lah. kita dapat apa dengan adanya riza sebagai produser filem hollywood??? hmmm....
    hadaplah rumah mewah rm110juta di beverly hills tu dan boleh lah riza duduk di hollywood tu macam orang hollywood. apa kita dapat? habuk keluar asap la.
    sayang betul najib pada isteri dan anak anak tiri dan bukan tirinya. sanggup gadai semua utk buat cerita sampah macam tu. terima kasih.

    ReplyDelete
  9. salam.
    bukan nak puji tun dr mahathir dan team kerja dia juga umno waktu tun menjadi pm dahulu. tapi tun dr mahathir membuat pelaburan utk proton dengan jumlah yang besar utk apa? utk siapa? sudah tentu utk kebaikan kita semua. menggunapakai epu utk menjalankan segala kajian dan perancangan terperinci utk menghasilkan kereta berjenama nasional. orang kita buat semua nya sendiri dan juga menghantar pelatih pelatih ke luar negara utk mendapatkan teknologi terbaik utk menghasilkan kereta proton. kereta sulungnya pun utk mendapatkan nama, diadakan pertandingan utk menghasilkan nama itu. siapa pemenangnya, saya tak berapa pasti...maaf. tapi nama saga di pilih dan pemenang itu mendapat hadiah rasanya. pekerja proton juga anak anak tempatan dan jurutera dan semua orang di atasnya adalah anak tempatan. semua ini memberi hasil kepada kita semua. orang ini lah yang di balas dengan amat biadabnya oleh najib dan sekutunya. hanya kerana mengkritik dan menegur kerana kebaikan. najib sanggup menjadi anak derhaka kerana menyanggah ibunya sendiri kerana menyuruhnya letak jawatan pm. hanya kerana sayang kepada perempuan bernama rosmah. nauzubillah.
    terima kasih.

    ReplyDelete