Sunday 13 December 2015

#umnorebels Kedah dan Kluang buat kunjungan hormat keatas Tun Dr Mahathir

Lokasi : Auditorium Muzium Islam, Kuala Lumpur

Acara : Kunjungan hormat dan dialog Ketua Cawangan UMNO Kedah dan Kluang bersama
Tun Dr Mahathir

Tarikh : 11/12/2015



Kalau Najib seperti bapa beliau Razak yang serba serdahana, sudah tentu tiada tuduhan yang bukan-bukan keatas beliau mengenai salahlaku berkaitan kewangan Negara. Itu lah mesej penting yang paling signifikan bagi saya dalam ucapan Tun Dr Mahathir kepada Ketua-ketua Cawangan dari Kedah dan Kluang yang mengunjungi beliau dengan membawa bersama para penyokong dari cawangan masing-masing. 

Ikuti rakaman penuh ucapan Tun Dr Mahathir yang mengandungi jawapan kepada sindiran kepada beliau semasa Ucapan Dasar Presiden UMNO pada sebelah pagi nya.





1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10

11
12 
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22
 23
 24
 25
 26
 27
 28
 29
 30
 31
 32
 33
 34
 35
 36
 37
 38
 39


9 comments:

  1. zaman berlalu Dan berubah..mana mungkin boleh dinamakan zaman berkereta moris dengan zaman berkereta perdana menjadi perbandingan. Tun mengukur kegemilangan pemerintahannya dengan membawa permodenan Dan pembangunan negara (terimakasih untuk itu Tun) Dan tidak lupa menjayakan kroni Dan menyelamatkan puak2nya. Namun bagi Najib setakat yg ada kini adalah mula memulihkan kerosakan yg Tun bawa Dan memenuhi Dan melepaskan lelah rakyat... Pun begitu masih terlalu awal untuk membuat rangkuman untuk Apa lagi yg ampun Najib laksanaan. membandingkan Najib dengan arwah ayahanda belau secara reletif Kepada kesederhanaan... mungkin tidak pada pakaian Dan kesenangan beliau kini
    ..sebab dasarnya mereka memang Dari keluarga bangsawan. salahkah mereka itu kaya? sama dengan salahkan Tunku dulu adalah kerabat diraja? kalau di hitung kesederhanaan najib, Apa yg dia lakukan untuk rakyat marhain adalah kesederhanaan yg di jiwai dariada arwh Tun Razak... Tun hendak menghukum Najib bersandarkan Nilai kesederhanaan?? Nilai kesederhanaan Apa.. harta atau jiwa rakyatnya???? sederhanakah anak-anak Tun???

    ReplyDelete
  2. Kenapalah bila Anwar masuk dalam, orang lain pulak ganti sikap seperti Anwar? bangsa Melayu tak pernah aman dengan perpecahan. Sedih kalau diperhatikan apa sebenarnya yang mereka ini perjuangkan. Wajah desperate dan golongan liberalisme tegar yang mendomninasi kumpulan ini. Lihat wajah-wajah yang hadir. Kita sudah kenal siapa mereka. Akhirnya Blogger Jinggo pun zahirkan dia wajah sebenarnya, parasite ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang parasite, ambil kesempatan berkongsi maklumat yang tak mungkin akan dibawa oleh media arus perdana ??? Blog ini pun memang sentiasa memaparkan berita yang bukan pro-kerajaan sangat. Kalau nak kira mungkin lebih berita pembangkang. Apa masalah kau ? Hanya kerana memaparkan berita yang tak dispin tetapi terkena dahi dan batang hidung puak UMNO / BN, engkau orang label kan sesenang hati seseorang itu parasite dan sebagainya.

      Idora PJ

      Delete
    2. Keh keh keh berita yang tuan blogger bawa pun berita mengenai orang umno. Apa masalahnya ? Masalah dengan anon 4:00 ialah dia dari puak yang bertentangan dalam umno. Itu masalah umno, bukan masalah tuan blogger yang kita pun tak tahu parti apa dia jadi ahli. Ada kamu semua kisah tanya tuan blogger ?. Apa pun saya pengikit setia tuan blogger dari zaman mawi fan ckub lagik. KIPIDAP Tuan Jinggo !!

      Delete
  3. Anonymous 0400...faham tak maksud parasit? Org kedah kata..mengaji biar habis...

    Najib di kelilingi parasite yang akhirnya najib tersungkur keseorangan
    .... mengelilingi mahathir, muhyiddin tidak mendatangkan apa apa keuntungan malah risiko kecuali ingin menyatakan kebenaran..

    Mahathir, sanusi, muhyiddin tidak rugi apa apa...Tetapi kita dan generasi kita yg akan tanggung segalanya..baik atau buruk.

    Kalau mahathir salah ...legaaa
    Kalau mahathir benar....mampuihhh habih semua..

    ReplyDelete
  4. Rasa nya Tun Dan TSMY Bukan membawa suara mereka...tapi membawa suara rakyat seperti kami yg dikerah setiap hari dengan pelbagai kebaikkan,najib seolah olah tertahan atas dasar ahli umno Bukan rakyat...celik mata Dan minda..

    ReplyDelete
  5. Bukan kebaikkan tapi kenaikkan..

    ReplyDelete
  6. salam.
    najib sudah mengambil beberapa orang utk melawan di dalam dunia siber. berapa gaji yang mereka dapat, kita tak tahu. tetapi, hanya utk melawan orang umno yang ingin bersihkan imej parti, adalah sesuatu yang salah. jadi, makanlah hasil itu jika anda berani menjunjung kebatilan dan kezaliman najib. kami tak minta duit satu sen pun dari najib. tak mampus pun. terima kasih.

    ReplyDelete
  7. bersihlah sangat.... mual..... nak dewata turun bayangan korang ni...bkinonnya nk betulkan umno.... busuk hati smpai ketali pusat..... kia nengok fitnahbapa lagivyg Tun nak di sabdakan kepadabTSMY

    ReplyDelete