Google+ Followers

Sunday, 11 March 2012

PR - Ceramah Demi Rakyat di Batu Pahat

Venue : Km 18 Jalan Kluang, Kg Parit Haji Salleh Ros, Batu Pahat

Event : Ceramah Umum

Date : 10/3/2012


1. Apa pasal orang panggil dia nih Sam Ketot atau Sam Kemetot ? Aku tengok dia normal je...hehe..
 2.
 3. Ahli politik kena lah belajar kawal mulut...jangan main lepas cakap macam baru lepas minum air longkang. Jangan menghina pemimpin yang terdahulu...mereka lebih berjasa dari kamu yang baru dapat jadi YB yang belum tentu boleh mentadbir...apa rasa kalau aku panggil kau "mulut sial macam haram jadah" ??
 4. YB Abdullah Sani, Ahli Parlimen Kuala Langat.... mulut busuk macam sial haram jadah.. I apologise to all my viewers for this sudden outburst... It is this kind of politician that I cannot tolerate... Lies and slanders and now this calling of names to a world class leader which we all have strong affections... its just too much..


 5. Tuan rumah, Chua Jui Meng
 6.
 7. Kehadiran Polis Cawangan Khas begitu ramai malam ini sehingga saya pun disangka salah seorang dari anggota mereka... "Encik, maklumat kita terima akan ada gangguan malam ini", begitu lah maklumat yang dibisikkan kepada saya...
 8. Gangguan tidak menjadi...budak budak yang diupah tak berani keluar dari hutan sawit belakang pentas... hehehe..
 9.
 10.




 11.
 12.
 13. Antara kumpulan yang begitu bersemangat mengawal keselamatan Anwar ..
 14.
 15. Kehadiran dalam linkungan 1,000 saja...
 16.
 17.
 18.
 19.
 20. Eh eh... pehal lak?
 21.
 22.
 23.
 24. Mana itu buku ??
 25.
 26. Haaa ni dia macam macam pesan dari Sheikh Yusuf Al Qardawi...