Google+ Followers

Saturday, 19 January 2013

Persandingan Ummi diserikan Najib & Rosmah

Venue : Dewan Merdeka, PWTC, Kuala Lumpur

Event : Majlis Persandingan Ummi Hafilda & Dr Zaman Khan

Date : 18/1/2013 @ 9.00 pm



Perhatian : Entry ini akan dikemaskini dalam masa 48 jam. Ada beberapa segmen foto yang masih belum di proses. Harap bersabar...

Kemaskini lengkap pada jam 2.00 pm, 20/1/2013. 



1. Persembahan hiburan sepanjang majlis persandingan


2. Ucapan kesyukuran oleh Ummi Hafilda


3. Lagu cinta Ummi  untuk Dr Zaman 




4. Antara senyum dan tangis Mak Tom


1/
2.
3.
 4.
5.
 6.
 7.
 8.

 9.

 10.




11.
12.

13.

 14.
 15.
 16.
 17.
 18.
 19.
20.
 21.
 22.
 23.
 24.
 25.
 26.
 27.
 28.
 29.
 30.
 31.
 32.
33.
 34.
 35.
36.
37.
 38.
 39.
 40.
 41.
 42.
 43.
 44.
 45.
 47.
 48.
 49.
 50.
 51.
 52.
 53.
 54.
 55.
 56.
57.
58.
 59.
 60.
 61.
 62.
 63.
 64.
 65.
 66.
 67.
 68.
 69.
 70.
 71.
 72.
 73.
 74.
75.
 76.
 77.
 78.
79.
 80.
81.
 82..
83.
 84..
85.
 86..
 87..
 88.
 89.
 90.
91.
 92.
 93.
 94.
 95.
 96.
 97.
 98.
 99.
 100.
 101.
 102.
103.
 104.
 105.
  106.
 107.
 108.
 109.
 110.
 111.
 112.
 113. 
114. 
 115.
 116.
 117.
 118.
 119.
 120.
 121.
 122.
 123.
 124.
 125.
126.
127.
 128.
 129.
 130.
 131.
 132.
 133.
  134.
 135.
  136.
 137.
 138.
 139.
 140.
 141.
 142.
 143.
 144.
 145.
 146.
 147.
 148.
 149.
 150.
 151.
 152.
 153.
 154.
 155.
 156.
 157.
 158.
 159.
 160.
 161.
 162.
 163.
 164.
 165.
166.
 167.
 168.
 169.
170.
 171.
 172.
 173.
 174.
 175.
 176.
 177.
 178.
 179.
 180.
 181.
 182.
 183.
 184.
 185.
 186.
 187.
 188.
 189.
 190.
 191.
 192.
 193.
 194.
 195.
 196.
 197.
 198.
 199.
 200.
 201.
 202.
 203.
 204.
 205.
 206.
 207.
208.
 209.
210.
 211.
 212.
 213.
 214.
 215.
 216.
 217.
 218.
 219.
 220.
 221.
 222.



36 comments:

  1. Replies
    1. Nope, Azmin & Azwan tak datang pun...

      Delete
    2. Bagus punya adik beradik.. Adik beradik kawin pun tak nak dtg.. Kesian kat mak tom ada anak2 yg mcm tu.. selagi org tua kita hidup, gembirakanlah mereka.. entah esok lusa mereka dh takde baru nak menyesal.. dh terlambat waktu tu..

      Delete
  2. anon 15:46..

    azmin tak sempat mai, sbb xleh kuaq dr jamban lg...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah.... kena kunci dari luar....

      Delete
  3. Tahniah Ummi & pasangan. Semoga bahagia hingga ke akhir hayat.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Entah berapa hari lah hayat... macam tak lama

      Delete
  4. Bapok tua mana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bapok tua menangis sakan dan meroyan sambil ngipas2 ketiak sebab laki umi kaya & hensem.... dia ingat dia yang dapat jantan tu.... hahahaha....

      Delete
  5. Kita dari Kedah yang Umi SMS sendiri tak dapat hadzir, kerana banyak urusan menghadapi PRU13. Selamat pengantin baru dan didoakan Umi dan Dr Zaman Khan bahgia sepanjang hayat.

    ReplyDelete
  6. Selamat Pengantin Baru dari kami warga Johor Bahru. Semoga kamu selamat dunia dan akhirat. Teruskan perjuangan anda. Amin.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Selamat pengantin baharau moga bahagia ke anak cucu
    Tak ada peluang nak ngeteh di kedai mamak lagi dengan umi

    ReplyDelete
  9. Saya tak kenal Umi, tapi saya tetap doakan agar perkahwinan mereka berdua diberkati dan dirahmati Allah swt serta berkekalan hingga ke akhir hayat!

    ReplyDelete
  10. AZIMIN DAN AZWAN SHOHEH TAK DATANG, KERANA DARI KIRA-KIRA 230 KEPING GAMBAR YANG DITUNJUKKAN TIDAK ADA SATU PUN WAJAH AZIMIN DAN AZWAN. NAMPAKNYA MEREKA MASEH LAGI DIPINGGIRKAN OR MEMINGGIRKAN DIRI MEREKA DENGAN KELUARGA. MANUSIA BERHATI BATU DAN BUTA HATI. BAGAIMANA MASEH ADA MANUSIA JENIS MACAM NI

    ReplyDelete
  11. Semoga bekekalan keakhir hayat, teruskan perjuangan anda Umiiiiiii
    Drp Siji Ijok.

    ReplyDelete
  12. kesabaran menanti kejayaan..semoga anda tabah menghadapi liku2 di hadapan....tahniah umi...moga berkekalan sehinggan akhor hayat....takziah juga kepada azmin dan azwan moga mendapat rahmat dari ilahi..wallu allam.......73 cariooooooOOOOOO

    ReplyDelete
  13. SELAMAT PENGANTIN BARU DARI SARAWAK. TAMAN SUKMA SEMOGA BAHAGIA KE ANAK CUCU

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan fitnah suami...sudah.
      Dah biasa buat.... takut terfitnah dgn sengaja.

      Delete
  14. kah kah kah .... Anak dara Keparat. Gerenti tak tahan lama. Kesian kat mamat pakistan. Nanti lepai PRU13 boleh minah nie bermastautin di sempadan Afghanistan & Uzbekistan sekali dengan Lanun2 yang mai ramai2 tu.

    ReplyDelete
  15. Tak sangka dpt husb hansem mcm tu..Lebih hansem dr anuar prasan.. Tahniah setelah apa yg dilalui..

    ReplyDelete
  16. I think Dr Zaman Khan is blind.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dr zaman is blind but i m not blind...ummi u r so sweet...

      Delete
  17. kalu azmin je x dtg kira ok lah coz diaorang mmng tgh gado..tp adi beradik umi yg lain mane?family belah laki je yg bergambo...belah pompuan?bkn azmin je adik beradik dia...kan ade yg lain.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pics 160-163...Ummi bersama keluarga

      Delete
    2. Kau yg tak kenal keluarga ummi, yg kau kenal ummi, azwan, che tom, dr zaman dan dr jamban azmin!!!

      Delete
  18. Gambar nikah kat Pakistan tak ade ker

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  20. Tahniah Puan Ummi Hafilda. Saya mohon padaMU Ya Allah berkatilah pasangan suami isteri ini dengan penuh kasih sayang sehingga ke akhir hayat. Moga-moga dikurniakan zuriat dalam masa terdekat.

    Rakyat Malaysia terhutang budi pada Puan Ummi atas keberaniannya. Terima kasih Puan Ummi. Bersyukur pada ALLAH.

    ReplyDelete
  21. Saya harapkan tadi paling tidak pun Azmin dan Azwan datang bergambar bersama mempelai...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn harap la bhar oiii.... ummni dgn mak tom tak boleh beri apa yg anwar beri pada assmin. anwar beri ferrari wooo....

      Delete
  22. tahniah Ummi, walau kita tak pernah berjumpa tapi perjuangan ummi dekat di hati keluarga saya semua. teruskan perjuangan membongkar si petualang bangsa seperti anwar liwat.

    otai
    subang

    p/s- kirim salam pada maktom.

    ReplyDelete
  23. tahniah ummi dan dr zaman, semoga bahagia hingga ke anak cucu cicit.

    Zul
    majidi baru
    johor

    ReplyDelete
  24. Tahniah Puan Umu Hafilda. Saya menyokong anda.. Dedahkan apa yang tak kena.. Pada mereka yang mendoakan kecelakaan pada anda, Allah ada.. biar Allah saja yang membalasnya... kita manusia ni, tak mampu... Tahniah.. Moga kekal ke akhir hayat........

    ReplyDelete
  25. Jangan pertikaikan jodoh Ummi...segala2nya Allah yg menentukan. Tahniah Ummi dan Dr Zaman semoga jodoh hingga ke akhir hayat...

    ReplyDelete
  26. Majlis perkahwinan yang membuatkan kita termenung...Adakah ianya berteraskan "Melayu + Barat" atau "Melayu + Islam"?

    ReplyDelete