Monday 7 January 2013

Kepimpinan PAS Kedah dalang penipuan Tabung Memali ??

Venue : KL International Hotel, Kuala Lumpur

Event : Sesi penerangan khas oleh Cikgu Non mengenai Tabung Memali

Date : 5/1/2013 @ 9.30 pm


Pimpinan PAS Kedah didakwa menipu balu balu dan anak anak yatim yang terlibat dalam persitiwa berdarah Memali dalam urusan Tabung Memali. Ikuti huraian oleh Cikgu Non yang merupakan salah seorang dari tiga pemegang amanah Tabung Memali.





1.
2. Sesi penerangan ini dibuat untuk 5 pelajar bersama wakil media dan bloggers yang dipilih khas. Menurut Cikgu Non sesi ini merupakan sesi terakhir bagi beliau membuat pendedahan mengenai isu Tabung Memali kepada media dan bloggers kerana selepas ini beliau akan menumpukan kepada isu isu semasa yang lain yang melibatkan PAS khas nya. 
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11. Anak dan cucu Cikgu Non
12.



1 comment:

  1. Memetik kata2 Dr Maza...Pemimpin/Parti yg mengasingkan politik dgn agama adalah merbahaya TETAPI Pemimpin/Parti yang menggunakan agama sebagai jubah/senjata dalam politik dgn menjatuhkan hukum sewenang2nya LEBIH MERBAHAYA!!!!!!Jgn ingat org yg sentiasa bertakbir dalam ceramah hngga mampu mempengaruhi pengikut yg taksub memberi derma sama ada dlm bentuk wang ringgit @ brg kemas lebih mulia krn... sudah terbukti dgn pendedahan ini yg akhlak puak2 ini lebih hina krn sanggup menipu dan merompak hak org lain.

    ReplyDelete