Sunday 13 January 2013

Hadi Awang sudah hilang daya tarikan?

Venue : Stadium Merdeka, Kuala Lumpur

Event : Himpunan Kebangkitan Rakyat KL112

Date : 12/1/2013


Pelek, semasa penceramah lain berucap penonton duduk melekat kat padang. Tapi bila Hadi Awang bercucap sebelum Anwar Ibrahim, ramai juga penonton yang mula angkat punggong dan keluar dari stadium. Apa hal nya? Tak kan tak boleh tunggu sekejap saja lagi. Sia sia saja bangun pagi dan berarak jauh jauh tapi tak dapat manafaat sepenuhnya dari ceramah dan pesanan pemimpin pemimpin tertinggi. Adakah ini suatu fenomena atau perkembangan terbaru yang saya baru terperasan? Siapa tahu boleh kongsi info disini...




4 comments:

  1. Malas nak dengar ucapan Hadi Dan Anwar, selepas ucapan Ketua menteri Lim Guan Eng, aku terus lepas kat luar saja.....

    ReplyDelete
  2. Cakap terketar ketar macam orang sebak nak nangis pada awal ceramah. konon2 nak cari simpati. tapi dia tak sedar orang dah meluat dan menyampah dengan lidah bercabang dia. selagi hadi awang tak mengaku silap dalam isu amanat puki mak dia, aku sebagai ahli pas dan kesemua ahli keluarga aku akan boikot PRU13. Semalam aku antara yg terawal angkat punggong (bahasa jinggo) bila nama hadi disebut pengacara.

    (melalui sms. msg diedit sikit utk perkongsian umum)

    ReplyDelete
  3. Salam 1 Malaysia.Saya secara peribadinya memang tak minat gaya Hj Hadi & Anuar Ibrahim ceramah.Dato Harun Din & Ustaz Azizan ok sikit.Saya rasakan PR akan hilang 3 dari 4.

    ReplyDelete
  4. anwar dn hadi awang jd kuda DAP dan pelampau kristian

    ReplyDelete