Google+ Followers

Tuesday, 22 January 2013

Mampukah Najib lakukan seperti Anwar demi undi?

Venue : Taman Sentosa, Kg Medan, Selangor

Event : Sambutan Ponggal anjuran PKR Lembah Pantai

Date : 20/1/2013 @ 9.00 pm


Anwar sudah tentu nya berbakat dan nampak santai dan berhibur apabila beliau sendiri melakukan rutin diatas pentas. Para penyokong dan hadirin juga amat terhibur dengan gelagat beliau mendekatkan diri kepada diri. Ini diharapkan dapat diterjemahkan dengan penambahan undi dalam PRU13 akan datang.

Najib pula bagaimana? 



3 comments:

  1. Kalau ana berada di tempat Najib pon, ana takkan buat bender nih. Pasal hari raya aritu pown kena maki cam haram. Bukan main puak2 lebai kluarkan byk ayat quran macam2. Skang ni ha nak jilat balik kahak ker. Diorang x brani sbb yg utama ialah putrajaya drpd utamakan Allah. Menghalalkan cara dah sbati.

    ReplyDelete
  2. Henzee bin Zaki22 January 2013 23:47

    Woi Minah JinGay, Ko ni suka sangat Anuar ke? Dlm blog ko ni penuh ngan cite pembangkang terutama AnuWar, ape hal? Cite tentang kerajaan Bn hapok pon xde, ko masih ade maruah nak cakap ko ni bebas. Ptuihhhhhhhhh........Mesti dah kene liwat oleh Anuar kot si bangsat Mianh JinGay.

    Aku tinggal dekat Kampung Bahru. Berani ko datang Khamis ini di petrol stesen Petronas sini. Tengok samada aku mamposkan engko x.........babi betul

    ReplyDelete
  3. Henzee bin Zaki23 January 2013 00:03

    Mina JinGAY, Puiiiiiiii Nak bagi talipon suroh call, tapi dah call x berani nak jawab. Dah lah JinGAY, muka dah gemok cam babi, xkan perangai ko pon serupa babi jugak.

    Cakap je berani, macam le idola engko nuar GAY tua tu, cakap memang hebat tapi suroh sumpah x berani. Mampos je la MInah JinGAY.

    ReplyDelete