Google+ Followers

Sunday, 13 January 2013

Sekitar Himpunan Kebangkitan Rakyat KL112 (Pt 2)


Venue : Stadium Merdeka, Kuala Lumpur

Event : Himpunan Kebangkitan Rakyat KL112

Date : 12/1/2013 @ 1.00 pm - 5.00 pm


1/50
 2.
 3.
 4.
 5.
 6.
 7.
 8.
 9.
 10.


11.
 12.
 13.
 14.
 15.
 16.
 17.
 18.
 19.
 20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.



10 comments:

  1. Dalam setiap 100 orang yang hadir hanya 1 orang cina yang hadir. Cina cina ini datang hanya sebagai batu api untuk menghasut puluhan ribu orang MELAYU YANG BUTA HATI untuk menjatuhkan Kempinpinan orang MELAYU sekarang ini. Alangkah malangnya mereka ini...silap hari bulan "MENANG SORAK KAMPUNG TEGADAI" @ LEBAI MALANG MODEN

    ReplyDelete
  2. cian cik kadir....skrg sapa nak tinguk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah macam pondan keling

      Delete
  3. undi gambar 18.pilihlah madu 3
    mesti pandai pembohong,mesti pandai temberang.itu P.RAMLEE cakap.bukan sapa-sapa!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alif...
      Mim...
      Nun...
      Waw...

      Kalau dibaca sebutannya ialah AMANU dari bahasa arab...maksudnya dalam bahasa melayu BERIMAN....

      Delete
  4. Foto-foto yg amat terang, jelas, tajam, warna yg hidup... sedap mata memandang.. anda memang jurufoto terbaik!

    ReplyDelete
  5. Tinggal 45,000 orang jer di stadium Merdeka yang baru bangkit. Orang Malaysia semua bukan kata dah bangkit malah dah berlari.

    Betul lah PR ketinggalan zaman. Gua mana entah mereka tinggal. Membodoh bodoh dan merendahkan fikiran rakyat menyebabkan PR kelihatan bangang di mata rakyat. PR adalah badut rakyat yang sejati.

    Menyusahkan orang dan diri sendiri.

    Bangkai bernyawa!

    ReplyDelete
  6. Hanya orang yang beriman kepada Allah sahaja yang dapat mendoakan kesejahteraan kepada saudaranya.....
    fikirkanlah, penyatuan ummah?

    ReplyDelete
  7. gambar 30, banyak dapat duit.... hahahaha

    ReplyDelete
  8. Bangkit? apa yang nak dibangkitkan? Malaysia dah maju, rakyat sejahtera hidup aman damai, mengapa kita nak menyokong mereka2 ini yang akan membawa ke arah kehancuran? kat Malaysia ni kalau rajin, semua bangsa akan hidup senang lenang, tiada manusia kat malaysia ni walaupun dia pemalas tidak mau berusaha tetapi tetap boleh hidup dan tidak ada yang mati kebuluran. Jadi mengapa harus tukar? tukar apa? tukar Kerajaan? tunggulah PRU13 nanti, rakyat akan buat keputusan bukan berdemo tak tentu arah.kalau rakyat nak bagi PR jadi kerajaan, masa tu jadilah, kalau rakyat tak mau tukar kerajaan kerana selesa dengan BN janganlah marah pulak. tuduh macam2 gentlemenleh sikit.

    ReplyDelete