Google+ Followers

Monday, 14 January 2013

Si Celaka mencelakakan kerajaan pulak..

Venue : Kelab Sultan Sulaiman, Kg Baru, Kuala Lumpur

Event : Countdown KL112

Date : 11/1/2013 @ 9.00 pm


Martabat kecelakaan tertinggi buat insan seni yang tidak tahu bersyukur ini... jalan hidup dipilih sendiri, tiada paksaan oleh kerajaan.... tiada tindakan dan ugutan dari kerajaan pun walaupun beliau mengherdek dan menghina kerajaan... sungguh CELAKA dan malang sekali keturunan dia ... semua nya adalah pilihan sendiri...




7 comments:

  1. Mereka rampas hak dan tanah rakyat di Hulu Kelantan. Memang mereka itu CELAKA.. CELAKA.. CELAKA

    ReplyDelete
  2. Sape mamat celaka ni?

    ReplyDelete
  3. bro jinggo ni bias... most of ur comment cari kelemahan pakatan.dah lama aku ikuti blog dia ni.... tp bias bias dia ni.gua masih admire sama lu.. walau lu x hensem tp gambaq lu ambik mmg terbaikkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. aiseh gua sayang sama pakatan rakyat...sebelum jadi kerajaan elok lah kena tegor... kalau dah jadi cam UmNgok nanti susah la pulak nak tegur... lagi pun lu nengok la dengan ikhlas... patut ke sesama kita mencelakakan antara satu sama lain walaupun pun berbeza fahaman politik... kalau lahabau yang sanggup mencelakakan orang atas pentas, dia pasti nya sanggup terima tempiasan dari tindak tanduk nya... setakat ini gua belum terjumpa lagi orang UmNgok buat benda yang sama... kalau jumpa sudah tentu kena teguran jugak... dont worry bias tu is a very subjective matter... terpulang kepada keterbukaan anda....

      Delete
  4. lagi satu gua suka sama lu... tiap kali komen gua...pasti lu personally reply..ok lah bro..keep up a good work... dalam benci ada sayang..

    ReplyDelete
  5. Kalau PR yg memerintah, lg celaka-wa-malapetaka jdnya dol!

    ReplyDelete