Sunday 30 August 2015

Tun M tolak BERSIH tapi sokong PEOPLE'S POWER

Lokasi : Stadium Tertutup Pasir Gudang, Johor

Acara : Bicara Negarawan - "Malaysia Hari Ini : Kemana Kita?"

Tarikh : 29/8/2015


WAJIB TONTON !!! Video berdurasi 44:39 min yang mengandungi skop luas meliputi 1MDB, BERSIH 4.0, Najib Razak dan BANGSAT nya, skandal 'sumbangan' RM2.6 billion, situasi semasa dan masa depan UMNO / BN. Tun M mencabar pejuang untuk berani mengambil risiko dan berhadapan dengan apa sahaja kemungkinan yang mendatang. Tun M sendiri bersedia ditangkap pada bila-bila masa sahaja untuk disenyapkan suara beliau. Namun yang pasti beliau tidak pernah dan tidak akan menyokong BERSIH tetapi menyokong usaha rakyat Malaysia untuk menurunkan Najib Razak dari tampuk pemerintahan. Baju kuning is not for him.


1
 2
 3
 6
7
 8
 9
 10

11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
20
 21
 22
 23
 24
 25
 26
 27
 28
 29
 30
 31
 32
 33
 34
 35
36 
 37
 38
 39
 40
41
 42
 43


25 comments:

  1. MAMAK KERALA NI MUDAH LUPA.... atau telah mencapai tahap NYANYUKnya???

    https://www.youtube.com/watch?v=eh0BO906vyI

    Lihat pada minit ke 0:32

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dia dah nyanyuk ... apa perlu dirisaukan? ProOottt!

      Delete
    2. Ade aku kata aku risau ke anus 2.33?? Aku cuma kata, mamak tu dah terlupa dulu bukan main benci dengan laungan reformasi, people's power... Sekarang jilat balik tangan yang duk mencaci dia hari-hari. Bagus la.. ko pun boleh ikut mamak nyanyuk tu. Sama busuk macam kentut ko yang takde insuran tu...

      Delete
  2. nampak nya hilang terus respect aku kat Tun M, bila dua sanggup gadaikan maruah bangsa dan agama ..demi hanya hendak jatuhkan Najib, Adakah Tun M tidak belajar dengan Apa yang telah berlaku pada PAS?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tang mana yang dikatakan 'gadai maruah bangsa dan agama'?
      Tak luak pun kalau kamu tak respect dia ...

      Delete
  3. Tun M telah belajar sesuatu...

    http://3.bp.blogspot.com/-PSCl_y9Dra0/VeJ6HoyPlTI/AAAAAAAA1To/Tgyghgw7c58/s1600/IMG-20150830-WA0031.jpg

    TAHNIAH..TAHNIAH.. People's Power...!!!

    ReplyDelete
  4. Impressive crowd turnout. 5,000 ?

    ReplyDelete
  5. Ramai yang masih tidak faham kepada ajaran Islam sebenarnya, kita wajib bersikap baik sangka sesama manusia, walaupun bukan Islam mereka tetap hamba yang dicipta Allah. Zaman Nabi pun sudah ditunjukkan jalan bagaimana hubungan sesama manusia baik yang Islam ataupun tidak. Tun Dr Mahathir dengan niat ikhlas nak menyelamatkan Malaysia daripada kerakusan seorang PM yang telah lupa daratan. Segala dosa Tun Mahathir, kepada Allah kita berserah untuk mengadilinya. Yang pasti kelakuaan sumbang seorang PM yang penuh dengan sifat tidak bertanggung jawab wajib kita tentang sebelum kita semua rakyat Malaysia ditimpa musibah yang lagi besar. Perkara paling mudah iaitu memberi jawapan berterus terang dan jujur seperti saranan Chandra Muzaffar pun tidak terdaya dilakukan cam manalah masih ada orang yang menyokong PM yang seteruk ini..

    ReplyDelete
  6. Reverse psychology war yun menjadi....bersih 4.0 game plan DAP....reverse psychology tun perangkap rasis cina .....melayu bersatu lebih cepat lagi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Only a grand master can pull off such a move. Well done Tun.

      Delete
  7. Nampak sangat text c Annonymous ni nak puaskan hati dia nak kutuk Tun M ...

    ReplyDelete
  8. Blogger Haramjaddah Pukimak Din Tyrtle, OutSyed The Box, Kadir Jasin, Zamkata, apanama, putra merdeka, Celah Gelegar, The Sense Credibility and Accountability, Jelapang, KZO. Sungai Rapat Online.

    Mulai hari ini Blogger Banggang, Bahalul, Pukimak waiima Haramjaddah nie semua BoLEH Declare Blog masing2 sebagai Blog Macai Mahathir Mudah Lupa a.k.a. Nyanyok, seterusnya letakkan diri masing-masing sebaris dengan Blog Pembangkang pro Pakatan Rakyat.

    Ini kerana Blogger Banggang ini terlalu mendokong Mahathir Mamakkuty yang secara terang-terangan menyokong apa jua agenda CINA DAPIGS.

    Blogger Banggang ini, JANGANLAH KAMU SEBUT ATAU MENULIS TENTANG PERJUANGAN ORANG MELAYU LAGi.

    Kamu semua adalah Mamak Haramjaddah yg baru kenal keyboard. Selamat Maju Jaya dengan tugasan Baru Menaikkan Bangsa Cina di tanah Melayu ini.

    Sesungguhnya Kamu semua lebih HINA drp Kelab Greenboc, MSO, Anak Sungai Derhaka, MSO, Ameno World, Omak Kau, Aspan Alias, Shahbuddin, Tranungkite Online, Bloglist, Kedahlanie.info. Blogger Pro Pakatan Rakyat walau macammana pon keadaan kedudukan Parti PAS, DAP, PKR, tapi mereka tetap mendokong dasar kepartian mereka, menulis menenangkan ahli, menguatkan saf parti.

    Kecuali Blog Tranungkite yang cenderong pd PAS, Omakkau yg menuju kearah keadilan sejati, Manjung Mari tetap PAS di hati.

    Blogger Banggang, tukar LOGO sokong Mahathir yang Sokong Cina, takut kalau Bisness Cina Bangkrap, takut Cina hilang kuasa ekonomi.

    Blogger lain teruskan kerja, blogger pakatan kerja pakatan, blogger pro kerajaan teruskan kerja murni anda. suatu hari rakyat akan sedar, siapa Mahazalim, Mahacelaka, MahaFiraun Mahathir Mamakkutty.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada aku kesah ... engkau punya maki hamun? ProOttt Tot Tot Tot Tot ...!

      Delete
    2. Semua parti melayu dah jd barua cina la..Dah kena beli.Bodoh punya melayu..Adiiciikkk.Mamak jgk lagi pandai.ha3..

      Delete
    3. Kamu fikir guna kepala kecik ker? (are you thinking with your small head?)

      Delete
  9. Anon 31 August 2015 at 01:47 - manusia paling bodoh. Tahap sebangang - bangangnya

    ReplyDelete
  10. Aku rindu kepimpinan Tun Mahathir, suara dia jer dah cukup rasa selamat sbgai rakyat malaysia
    Bnyak dah jasa dia untuk aku famili sedara-mara yg dia telah jaga amanah kita
    Walaupun dia dah tua tapi semangat darah dia masih kencang untuk tak mengalah
    Aku harapkan masih sempat lgi dia ubah malaysia ni jadi elok sebelum dia tutup mata
    Teruskan Ayahnda malaysia

    ReplyDelete
  11. Saya Sayang Umno...Tetapi Saya Tak Sayang Najib.Sebab Najib Ckp Mcm Ular.Korner Baring Sana Sini.Umno Kena Overhaul la..Kalau Tidak Lingkup..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Habis tu ... ular patuk Najib, ular yang mati Wo! Nak buat camne ...?

      Delete
  12. Aku bukan suka sangat Najib apa tah lagi Rosmah,malah aku tak suka ramai pemimpin Umno pun walau pun menyokong Umno.Tapi selepas berpengalaman berada 22 tahun di bawah pemerentahan Mahahtir,aku lebih tak sanggup menerima Mahathir sebagai PM.Kronisma,nepotima,rasuah dan salah guna kuasa sangat berleluasa di zaman beliau.Ini pandangan pribadi aku.Aku lebih rela Muhyeddin jadi PM kalau beliau bersendirian tidak menjadi proksi sesiapa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang pon tun x nAk jadi pm, dia lebih mahukan najib digantikan dengan pm yg baru, tujuannya

      1.menyelamatkan alif ba ta
      2.menyelamatkan umno dan bn

      Delete
  13. Tun disegani kawan dan lawan,bkn hnya dlm negara,malah serata dunia npak jasanya,kbjaksanaannya,abaikan maki hamun mereka yg lupa diri,denial dan ada agenda sndiri,mereka sdg menghadiahkan pahala mereka kpd Tun,ataupun memgambil dosa2 Tun utk dpikul di akhirat nanti..

    ReplyDelete
  14. Tun disegani oleh org luar. Najib... org luar dtg Malaysia siap sindir... roti kosong x da teluk...

    ReplyDelete