Wednesday 13 June 2012

Kehebatan Rafizi Ramli berkomedi

Venue : Padang Bola, Taman Seraya, Pandan, Kuala Lumpur

Event : Ceramah Merdeka Rakyat

Date : 12/6/2012 @ 10.00 pm


Syabas Rafizi Ramli, Pengarah Strategik PKR yang baru dinamakan calun PRU13 bagi P100 Pandan. Beliau sudah mula menunjukkan kehebatan berpidato dan bercermah politik. Secara kreatif beliau juga mempunyai bakat sebagai Raja Lawak selain bercita cita menjadi pengarah filem komedi ala ala Bangkang Dari Longkang, selain dari tabiat beliau yang suka mencari lawan yang beliau rasa 'sepadan' dengan diri nya... Kita tunggu dan lihat samada kehebatan yang beliau ada akan memberi menafaat kepada kempen pilihanraya beliau nanti....


1.
 2.
 3.


8 comments:

  1. Macam orang x betul jer Rafizi ni. X der kejer lain ker selain duk aibkan orang lain. Dia ingat dia ni boleh tongkat langit ker? Dia sedar x yg dia pun ada family?

    ReplyDelete
  2. cakap itu ini sedap la... boleh plak kutuk2 najib dan isteri dia mcm tu. x pasal2 dapat dosa kering. ego sungguh bongkak angkuh rafizi..

    ReplyDelete
  3. anon 1521 : biasala tu. org dah popular. mula naik selepas debat dgn KJ. air liur sampai tersembur tu tanda syok kempen diri jd calon pr akan datang. ni bakal jadi menteri kabinet anwar ibrahim. tp banyak auta gak dia ni.

    ReplyDelete
  4. Si pondan gila....

    ReplyDelete
  5. Kawasan pandan, parlimen tempat aku buang undi. Orang Cina semestinya akan undi cina, Ong Tee Keat wakil dari BN. Orang Melayu kali ini pasti akan keluar beramai-ramai dgn mengundi BN sebab dah meluat dengan PKR. Pergi jahanam sama engkau rafizi. PRU13 aku tak nak undi engkaulah!

    ReplyDelete
  6. hahahaha cakap cam org bodoh ja.. wakakaka.. malangnya kalau pandan kalo dapat dia nie..

    ReplyDelete
  7. teruskan perjuangan saudara rafizi...biar apa org kata..yg penting kebenaran dan keadilan...

    ReplyDelete
  8. Kita dah hidup merdeka sudah lama so tak semestinya kita dikongkong dengan satu idealogi sahaja kadang-kadang idea yang diguna pakai mesti ada baik dan buruknya so kita sebagai rakyat haruslah bijak melihat apa yang sedang berlaku didalam negara kita ini.So sama-samalah mencari jalan penyelesaian yang baik untuk mentadbir negara malaysia kita ini jangan sampai tergadai dengan kuasa kuasa asing sudah le!!!!!

    ReplyDelete