Monday 18 June 2012

Intipati yang menyebabkan Zul Noordin di serang


Venue : Dataran Kamunting, Taiping, Perak


Date : 16/6/2012 @ 9.30 pm


Bab Memali cukup cukup sensitif bagi penyokong PAS.. seolah olah menyentuh isu akidah mereka.. Banyak isu Memali terutamanya isu Tabung bagi waris mangsa Tragedi Berdarah Memali tidak terjawab oleh kepimpinan yang sedia ada. Waris waris yang terlibat kebanyakan nya hidup melarat terutamanya balu Ibrahim Libya sendiri.. Jadi banyak lah perkara yang taboo bagi orang orang PAS. Zul Noordin sudah tentu punyai banyak maklumat dalaman yang amat menyenakkan perut dan ulu hati penyokong PAS....




1 comment:

  1. Salam Semua,

    Saya bukan orang politik, Tapi saya menyokong penuh YB Zul. Saya orang Memali, saya tahu benar sejarah kampung saya. Apa yang YB Zul cakap 99% betul. So pada puak2 PAS tak payah la nak TAKSUB sangat. Cari la pada fakta yang betul. kalau yang tak berpelajaran banyak2 la berdoa supaya Allah membuka Hati menuju kebenaran.

    Wasallam
    Keturunan Raja Bersiong.

    ReplyDelete