Thursday, 21 November 2013

Anwar buat U-turn , Yuktes Vijay buat laporan Polis

Lokasi : Balai Polis Travers, Kuala Lumpur

Acara : Laporan Polis oleh Yuktes Vijay berkenaan penafian Anwar Ibrahim berhubung 40,000 pengundi
Bangla semasa PRU 13

Tarikh : 20/11/2013 @ 9.30 pm


Yuktes Vijay buat laporan Polis keatas Anwar kerana didakwa menghasut rakyat menentang kerajaan yang dipilih rakyat. Semasa berkempen menjelang PRU13 yang lalu dan semasa gerakan Blackout, Anwar telah dilaporkan membuat dakwaan bahawa BN telah membawa masuk 40,000 pengundi Bangla untuk memastikan kemenangan mereka. Tetapi pagi semalam semasa di parlimen Anwar telah menafikan membuat dakwaan tersebut dan menuding jari pula kepada bloggers pro BN... 


Mohd Ridzuan Abdullah, Presiden Ikhlas (Pertubuhan Ikatan Usahawan Kecil dan Sederhana Malaysia) mengutuk u-turn yang dilakukan Anwar dan menganggap perbuatan tersebut sebagai tidak bertanggungjawab dan merupakan hasutan yang boleh membawa musibah kepada negara.


1
 2
 3


7 comments:

  1. kita tahu dia tu penipu, harap ada satu undang undang yang boleh diguna untuk ajar dia... jangan menipu.... ajaran ugama pun dia dah tak peduli, dia buat ikut suka dia saja... semoga rakyat Malaysia sedar siapa si anwar ni...

    ReplyDelete
  2. Hei....mana lawyers bn yg bijakpandai 2.....korang tunjukkan arr sket kewibawaan korang....jgan arr nk cari untung bodoh je....atau takut sgt dgn karpal nk karam 2....wehhhh....

    ReplyDelete
  3. Pukimak punya gay tua, tak sudah2 buat huru hara dinegara ini. Tapi kenapa Yuktes ni sakit hati sangat dengan gay yang pernah jadi client dia? dia ada apa2 ke dengan gay tuh? Jinggo tolong selidik sket...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan risau si Yuktes ni tak pandai bancuh kopi.. thambi ni minum teh tarik saja.. hehe

      Delete
  4. go yuktes go.....go all the way sampai anu ni tertangkap for good

    ReplyDelete
  5. Bukti Anwaribrahim menyebut Bangla Undi BN http://www.abc.net.au/news/2013-05-07/an-anwar-ibrahim-calls-for-protests-over-election-results/4673494

    ReplyDelete
  6. Sila kongsi dan majukan kepada semua rakan-rakan

    Kami ingin memaklumkan kepada semua tentang YIP KUM FOOK, presiden KUIL BUDDHA SAMNAK SAMBODHI, Taman Desa Jaya, Kepong, YIP KUM FOOK tidak pernah memalukan orang ramai tentang beliau selalu berbohong, menipu, menghina ajaran Buddha, dll.

    Baru-baru ini ramai yang memperkatakan tentang perwatakannya, sebelum ini dia seorang pemandu lori yang menghantar perabot ke mana-mana, kemudian dia belajar kursus undang-undang di beberapa universiti tetapi kita tidak tahu dia belajar kursus atau tidak kerana dia tidak tahu undang-undang, dia menipu orang. dimana - mana. dan bagaimana peguam boleh menipu orang tanpa rasa takut pada undang-undang

    Harap semua orang harus mengambil berat tentang nama ini YIP KUM FOOK (PEGUAM ATAU MCA GOMBAK PENGERUSI DAN PRESIDEN KUIL BUDDHA SAMNAK SAMBODHI), juga perlu dikongsi dan dimajukan kepada semua. Jika tersilap langkah, anda akan kehilangan segala-galanya, lelaki atau YIP KUM FOOK ini sangat bahaya dan anaknya (YIP JIUN HANN) juga yang paling bahaya.

    Oleh KOK MENG, KEPONG

    ReplyDelete