Saturday 8 September 2018

Sambutan ulangtahun ke-2 PPBM

Acara : Majlis Sambutan Ulangtahun Ke-2 PPBM

Lokasi : Stadium Melawati, Shah Alam, Selangor

Tarikh : 8/9/2018




Video 1 - #video360  Dr Mahathir memasuki Stadium menaiki buggy 



Video 2 - #video360 Perarakan masuk kontinjen negeri negeri



Video 3 - Bacaan doa oleh Ustaz Mohd Hassan



Video 4 - Ucapan oleh Timbalan Presiden PPBM, Mukhriz Mahathir



Video 5 - Amanat oleh Presiden PPBM, Dr Mahathir Mohamad



#animated360 - Belum selesai Pengerusi berucap sudah ramai yang meninggalkan Stadium barangkali untuk mengejar bas yang akan membawa mereka pulang ke negeri masing masing dan ada pula peserta kontinjen yang terbaring diatas lantai mungkin disebabkan terlalu letih berarak. Apa pun alasan, disiplin ahli parti mesti diperbaiki dimasa masa akan datang.  

#suasana360 ketika Dr Mahathir menyampaikan amanat di Majlis Sambutan Ulangtahun ke 2 PPBM di Stadium Melawati, Shah Alam #theta360 #theta360uk - Spherical Image - RICOH THETA



***********************************************************************************************************************

1
 2
 3
 4
 5
Bacaan doa oleh Ustaz Mohd Hassan
 6
 7
 8
Bendera bendera kontinjen tidak perlu lah ditegakkan dihadapan pentas. Ianya menghalang petugas petugas media dari mendapat sudut yang baik bagi merakam visuals. Kalau tidak kerana bantuan dari SUPOL PM, Abu Bakar Yahya... tak tahu lah kami macam mana hendak menyelesaikan masalah ini kerana petugas yang memakai tag URUSETIA pun keberatan membantu. Pihak UTK yang menjaga keselamatan VVIP tidak perlu lah maemasuki kawasan MEDIA dan memarahi jurugambar yang cuba mengambil gambar boss boss mereka dari dekat kerana jarak yang ditetapkan untuk pihak media mengambil gambar hampir setengah stadium jauh nya ditambah pula dengan pencayahan merah yang digunakan sepanjang program. Tugas berurusan dengan petugas media ialah pihak URUSETIA bukan nya anggota UTK atau POLIS ... itu bukan kerja mereka. Untuk program program PPBM akan datang saya sarankan wakil urusetia yang tahu selok belok kerja kerja media untuk ditempatkan bersama kami supaya dapat membantu apabila timbul sebarang masalah. 
9
  10

11
12 
 13
 14
 15
 16
 17
 18
  19
 20
 21
 22
 23
 24
25



No comments:

Post a Comment