Monday 3 March 2014

N25 Kajang - Benarkah Mat Sabu pembekal pemuas nafsu di Muktamar ?

Lokasi : Taman Melati, Kajang, Selangor

Acara : Ceramah

Tarikh : 2/3/2014


Nota ringkas :

1. Normah wanita yang ditangkap khalwat dengan Mat Sabu pada 31/1/1995 di Hotel Perdana, Kota Baru mengaku telah bertaubat nasuha. Ketika ditangkap beliau langsung tidak rasa bersalah kerana yakin beliau berjuang kerana Allah.

2. Normah mendakwa Mat Sabu dan Mahfuz Omar telah menyakinkan beliau bahawa .."perempuan solehah, mana-mana perempuan baik yang melepaskan keletihan mana-mana pemimpin Islam yang berjuang Fisabilillah maka dia mendapat pahala Fisabilillah dari Allah SWT"

3. Malah suami yang mengzinkan perbuatan isteri tersebut juga mendapat pahala Fisabilillah.

4. Fahaman bahaya ini telah menular di dalam PAS sebagaimana Normah mendakwa Mat Sabu telah menggunakan wanita-wanita pelayan nafsu untuk melayan nafsu serakah perwakilan yang menghadiri Muktamar PAS pada tahun 2011 sebagai habuan untuk mendapatkan undi menjadi Timbalan Presiden PAS, menewaskan Ust Nasharudin Mat Isa.





38 comments:

  1. surirumah moden4 March 2014 at 09:04

    nauzubillahminzalik. astaghfirullahal'azim. selamatkanlah kami Ya Allah.

    ReplyDelete
  2. Inna lillahi wa inna ilaihi roji'un ! Berat betul ni.

    ReplyDelete
  3. Sedap jer main tuduh2...ingat PAS ni macam UMNO ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuduh apanya, apa kau ingat kau nabi ke ?

      Delete
    2. Orang Melayu banyak bodoh nak ikut jugak parti pemusnah Islam, parti penghina Nabi, parti jual Islam pada cina kafir babi lagi-lagi DAP. Habislah.

      Delete
    3. kalu x betul.... saman je lah

      Delete
    4. Abang oii! ...macam UMNO ke? adalah tuduhan juga.
      Tak terlintas ke di kepala hang yang hang buat tuduhan tanpa usul periksa maupun bukti?

      Delete
    5. aku x kesah kau sokong pas tapi jgn ingat pemimpin pas tu maksum mcm nabi

      Delete
  4. Kalau tak suka pada orang PAS sekali pun...jangan la fitnah yang gila babi macam ni...bodo punya UMNO!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agak-agak kau fitnah-fitnah dalam politik negara ini paling banyak dibuat oleh siapa. Tidak lain tidak bukan suku sakat cina kafir bai lagi-lagi DAP and sekutu-sekutunya.

      Delete
  5. agak berat kenyataan dr rakaman tu......perlu bukti yg lebih KUKUH sbb buat masa ni, hanya "mereka yg terlibat", "syaitan", "malaikat pencatit" dan Allah yg tahu apa yg berlaku.

    tapi kalau rakaman ni melibatkan UMNO....takda FITNAH GILA BABI atau MAIN TUDUH2, MAJORITI cacai PAS akan WALA' terima waima gambar superimpose atau khabar angin ciptaan manusia bergurukan syaitan laknatullah.

    dr komen yg diberipun dah tahu bagaimana TAKSUBnya manusia yg menjadi pencacai PAS.....dianggapnya pemimpin PAS adalah MAKSUM tanpa mahu menggunakan akal.....hangpa kena ingat pemimpin PAS sekarang dah berjaya mengKAFIRkan diri sendiri kerana berkawan dan memilih si KAFIR menjadi RAKAN n PEMIMPIN.....anehkan?....manusia yg KONONnya PAKAR agama berjaya mengKAFIRkan diri sendiri.....senyum sokmo ambe bila dok peghati perange orghe PAH lo nie....:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu, setelah pas bjaya mengkafirkan umno kerana berkawan dgn mca & mic, pas telah maju selangkah lg dengan berjaya mengkafirkan diri sendiri bila bkwn dgn dap

      Delete
  6. Islam ada kaedah nak tuduh orang berzina/liwat. Sila ikut kaedah itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haji hadi pun tak ikut kaedah islam bila memfitnah calun PKR jual pil kuda.

      Mat sabu pun tak ikut cara islam bila menuduh pihak lain.

      Islam sdra ada double standard ja?

      Delete
  7. Patut la doa PAS nak perintah Malaysia tak dimakbulkan..... ada sebabnya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau Pakatan memerintah negara ini makin bala lah Malaysia. Orang yang benar-benar berjuang utk Islam diorang jatuhkan contoh; Ustaz Kazim, Ustaz Nasharuddin, Mustafa Ali, Ibrahim Ali, dan banyak lagi. Yang diorang ikut cina kafir babi.

      Delete
  8. Mat sabu kn syiah tgok pengakuan pengikut pas..

    ReplyDelete
  9. Mat sabu kn syiah tgok pengakuan pengikut pas..

    ReplyDelete
  10. Jika benarlah begitu nampak sangat org pas nie sanggup buang ulama sendiri demi burit. Pada ust Nasharuddin alhamdulillah ust tewas kerana mempertahankan roh islam. Takbir.

    ReplyDelete
  11. Pada yg komen kat atas tuh dgn memberi panduan dlm islam nak tuduh ada kaedahnya.. saya setuju sangat.. la giliran mat sabu pulak dibalas balik Mcmana dia pernah tuduh dan aibkan DSAI dulu. Amek kau mat sabu..

    ReplyDelete
  12. Masyaallah. Beginikah rupanya pemimpin -pemimpin yang dikatakan menegakkan syiar Islam. Tentu ada kebenaran cerita ini kerana penceramahnya takkan sanggup bayar saman 100 juta yang munkin dibawa kemahkamah selepas ini.
    Ya Allah. Aku mohon pada Mu . Kau selamatkanlah umat Islam dinegara kami ini dari pemimpin-pemimpin durjana yang bertopengkan Islam. Amin ya rab.
    Umat Melayu Islam. Kembalilah kejalan lurus. Jalan yang di rezai Allah. Jagalah Tanah air kamu, ugama kamu,bangsa kamu
    dan kenalilah siapa musuh-musuh kamu dan musuh agama kamu.

    ReplyDelete
  13. Bagaimana orang ini boleh jadi timbalan presiden PAS dahlah PAS tidak dapat sokongan Melayu sekarang bertambah hancur. Mat Sabu memang dari zaman Tum Mahathir terkenal sebagai pencaci & pemaki.

    ReplyDelete
  14. Ucapan berkaitan dgn perkara ni di buat secara jelas dan berani oleh itu bagi pihak diri saya, saya mejauhkan diri dari menyokong pemimpin yg dikaitkan,Benar atau tidak hanya Allah yg tahu,tapi sebagai langkah berjaga-jaga saya menjauhkan diri dari menyokong pemimpin yg di kaitan agar tidak menjadi bersubaht jika ianya benar.

    ReplyDelete
  15. "Undi Pas Masuk Syurga" bini dicagar kat pemimpin nk lepas letih kunun (buang air dlm ***** bini org), selisih ada nas ke hukum dlm ajaran islam mcm ni? Masya Allah, syurga dicari neraka dpt, dek kerana taksub mmbuta tuli

    ReplyDelete
  16. Aku yakin benar perkara ni berlaku, malaon dua ekor tu bukan boleh di percaya, sampai kiamat pun aku tak percaya dgn depa ni.!!, lantak lah puak2 dia nak bela sangat, bagi aku ini depa ni pemimpin low class, sorry to say.!

    ReplyDelete
  17. Itu sebabnya aku kurang setuju kalau Parti Pas ni nak bersatu dgn Umno,sebab 'kesesatan' dalam Pas cukup teruk nanti berjangkit pulak pd Umno.Fatwa HH tunggang langgang sampai rumah tangga anak beranak berpecah,NA pula boleh kata tuhan mencarut dan Nabi Muhammad macam Mamamt kampung biasa je,Mat Sapu berfahaman Syaih itu yg atas-atas punya kesesatan,yg bawah macam geng Ustaz Ji pun tak kurang juga. cacarmarbanya.Org Umno buat juga maksiat,tapi sendiri-sendiri tak boleh menyesatkan akidah orang lain.

    ReplyDelete
  18. Apa lagi mat, saman, jangan biarkan orang menghina kita mat. Ini maruah mat. Jangan biarkan maruah kau digadai orang mat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye mat, apa lagi tunggu... saman je...

      Delete
    2. ini peluang nak dpt duit free byr balik 2 juta yg akan dikekalkan pd penghakiman HH yg konon maksum tu!!

      Delete
  19. elok la pun.... PAS sama darjat dng DAP

    ReplyDelete
  20. JIKA FITNAH MAT SABU MESTI SAMAN USTAD INI. JIKA MAT SABU SENYAP AJE ITU BERMAKNA BENAR. TOLONGLAH BETULKAN. PUAN NORMAH KENA PERJELASKAN BENAR ATAU FITNAH.

    ReplyDelete
  21. apa lagi mat ... saman la .... up sikit ... 101 juta ke
    cepat la masuk mahkamah ... lama dah tak dengar cerita "sedap" ni ... apa lagi kalo dr mulut Normah sendiri
    tak kan la nak dengar cerita "sedap" Anwar entah bila ... dia sedap la .. teman tak gamak nak dengor

    ReplyDelete
  22. Alang2 fitnah biar kaw2..habuannya pun mesti kaw2...Fatwa Abdullah Samaah pun nilai RM2 juta. Sahfie Abdullah ada, hasfarizam ada. Soal mahkmah jgn risau...

    ReplyDelete
  23. Kalau fitnah orang yg buat fitnah tanggung,tapi kita sendiri kena elak dari berkemungkinan menyokong pemimpin seperti yg di dedahkan,susah sangat ke nak berfikir utk diri sendiri,sayang sangat ke kita pada MS atau Pas sampai sanggup mengambil risiko bersubahat dgn kemungkaran pemimpin berkenaan jika ianya benar.Masa isteri nabi Saidatina Aisyah di fitnah,nabi pun tak terus marah pada org yg memfitnah,tapi banginda hanya menjauhkan diri dari isteri yg dikasihi baginda itu,sehinggalah Allah menyampaikan khabar bahawa isteri baginda itu bersih tidak seperti yg di fitnah.Samalah juga macam kes sodomi dan Cinadoll Anwar,fikir secara rasional,kononnya takut terfitnah,tapi kalau betul tak takut pula bersubahat dan menzalimi mangsa macam Saiful?.Bodoh punya pentyaksub.

    ReplyDelete
  24. Saman ja... Kan dah ramai pemimpin korang menang saman fitnah baru2 ni... Kalau betul itu fitnah, saman... Saman la... Suruh mat sabun saman ustaz ni... Kalau dia berani...

    ReplyDelete
  25. Yang dituduh tak perlu saman. Minta sahaja allah adili di akhirat.dosa dengan allah bolehntaubat lagi. Dosa dengan manusia .. orang yang dituduh sj boleh maafkan..tunggunlah diakhirat. Ingat lah ..ayat quran .. maksudnya..fitnah lebih zalim dari membunuh.saya ingatkan orang yang menuduh.. bahawa jika betul .. sekalipun mengikut islam anda kena bawa empat saksi jika tidak hukuman 80 rotan .ini jelas dalm alquran. Jika salah anda jatuh fitnah dan ... fitnah lebih zalim dari membunuh ..berhati hati membuatbtuduhan kerana yang kitandapat didunia ini tak berbaloi jika kena di akhirat

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalu tak berani saman,maknanya dia takut normah akan detailkan kelakuan seks dgn mat sabu,macam kes anwar jadi kalu cerdik,mat sabu jgn saman .....buat bodoh mcm stopa spender,lama2 org PAS akan cium tgn mereka mcm tgn solehin2.
      Org PAS akan lari....kesian kat ust Fadzil Noor dan yg ikhlas dulu2.

      Delete
  26. Yang aku tabu memang ada kumpulan muslimah yang bergerak untuk berdakwah. Sampai tinggal suami dan suami kena masak nasi ke anak. Kumpulan ini akan didedahkan dengan ceramah fisabililah. Dan mungkin sedikit demi sedikit dibrain wash.

    ReplyDelete