Google+ Followers

Tuesday, 15 January 2013

Imam 'Selipar' layan bini dengan rakus atas pentas

Venue : Kelab Sultan Sulaiman, Kg Baru, Kuala Lumpur

Event : Countdown KL112

Date : 11/1/2013 @ 9.00 pm


Kalau saya tegur lagi sudah tentu ada yang melenting kata saya suka kenakan puak pembangkang mainstream. Tapi kamu semua saksikanlah sendiri mutu atau jenis penceramah yang dijemput untuk mengambil bahagian. Setakat yang telah dipaparkan, seorang yang mengaku penghasut dan seorang lagi memang celaka.

Video klip yang seterusnya ini pula memaparkan Imam yang telah dipenjarakan atas kesalahan membaling selipar kearah hakim. Lihat saja keperibadian apa yang cuba ditunjuk oleh imam tersebut.  Begitu rakus diperlakukan sehingga kelihatan panik isteri beliau dihadapan ribuan penonton... saksikan...



1.
 2.
 3.
 4.
 5.


10 comments:

  1. Hohoho Taliban berbadan kecil tapi balak sekaki panjang. Silap hari bini tengah period pun dia balun. Jenis yang tak makan saman. Memang elok benar dia diberhentikan dari pegang sebarang jawatan dalam perkhidmatan awam.

    ReplyDelete
  2. dgn manusia mcm ni jgn lawan cakap dia.. tak pasal2 kena kapak.. hahaha

    ReplyDelete
  3. DAH BANYAK AKU JUMPAK MUSIBAT YANG MACAM NI. BANGSA TAK HERAN KAT SAPA SAPA. TAPI BILA BERDEPAN DENGAN KAPIR, PELIAQ TERSENTOT MASUK DALAM PERUT. DI KALANGAN SAUDARA MARA AKU PON BANYAK YANG JENIH NI....TAK GUNA BUANG SEDUIT....SERBAN BESAG TONG TAIK...OTAK BESAG OTAK CICAK....PTUIH.....

    ReplyDelete
  4. Macam mana lah nasib bini dia. Hari hari kena balun tak kira masa tak kira tempat gamaknya. Tengok air muka dia pun kita dah boleh agak. Hidup dalam ketakutan dan sentiasa terketaq ketaq.

    ReplyDelete
  5. muka bapak keruh..elok direjam je dengan batu bata

    ReplyDelete
  6. contoh isteri yg solehah yg patuh dan taat kepada suami.. mungkin ujian Allah kepada si isteri mendapat suami yg lok-lak.. semoga Allah beri petunjuk dan hidayah kepada kita semua.

    ReplyDelete
  7. muka penuh dengan kebencian.. sinar Nur tu blom kelihatan lagi..

    ReplyDelete
  8. Ostat nih.. kalau jadi downline saya jual produk suplement untuk tenaga batin, dah pasti bonos BV saya meningkat..tengoklah tu..dikhalayak ramai pun ghairah nafsunya meningkat..kehkehkehkeh

    ReplyDelete
  9. Patutnya dia tu kena baling dengan selipar buruk.

    ReplyDelete
  10. mmg patut kena penjara kerana dilihat drp org nya sahaja sukar utk menafikan dia TIDAK BERILMU. mahkamah dulu telah mengambil tindakan betul kerana mangkuk taik ni menghina mahkamah. dia sendiri tak paham pasal undang2 dia ingat PAS nak letak dia sebagai calon PRU ??? tolong sikit.... serban ko jer besar, tapi ilmu ko KOSONG ... org berilmu dan punya akidah yang bersih akan terpancar di muka tetapi haprak ni aku tengok muka dia DAH MACAM KAKI SYABU.....

    ReplyDelete