Wednesday 30 October 2013

PRK N.20 - Pemuda PAS Kedah pilih jalan perdamaian dengan TPM

Lokasi : Madrasah Mazahilul Ulum, Bukit Choras, Yan, Kedah

Acara : Lawatan Tan Sri Muhyiddin Yassin ke Madrasah

Tarikh : 29/10/2013 @ 4.00 pm


Dewan Pemuda PAS Kedah memilih untuk berdamai dengan Tan Sri Muhyiddin Yassin daripada terus berbalah dan berkonfrantasi dengan beliau. Ini konsisten dengan politik Wassatiyah yang menjadi amalan arwah Ustaz Azizan.. Syabas Dewan Pemuda PAS Kedah...Maka benarlah pemerhatian Mukhriz Mahathir mengenai cara pentadbiran Ustaz Azizan sehinggakan beliau sendiri memilih untuk mengikuti cara pentadbiran yang bersederhana ini... Syabas sekali kepada semua mereka yang memilih untuk menjadi Muslim yang rasional dan bersederhana dalam berpolitik dan dalam menjalani kehidupan seharian.. Saya sendiri memohon petunjuk dan hidayah dari Nya...



3 comments:

  1. Syabas Dewan Pemuda PAS Kedah kerana berani berdepan dengan Tan Sri Muhyiddin dan berani pula ambil keputusan berdamai.

    ReplyDelete
  2. Terima kasih banyak2 SDr Minaq Jinggo. Ana doakan ente sihat selalu, dilimpahi rahmat dan rezeki yang halal dan beristiqamah dalam menegakkan yang haq. Ana faham kedudukan ente dan ana berani kat ente lah yang berblog secara wassatiyah. Terbukti ente berani kerana benar. Teruskan saudar se Islam ku.

    Haji Rosdin. - kita bertemu semalam

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah akan saya usahakan yang terbaik Hj Din.. semoga saya dirahmati dengan kesihatan yang baik dan rezeki yang sewajarnya untuk meneruskan uasha ini..

      Delete