Friday 27 November 2015

Muhyiddin Yassin selamat pulang dari Jepun

Lokasi : Balai Ketibaan, KLIA

Acara : Sambutan kepulangan Tan Sri Muhyiddin Yassin dari Jepun

Tarikh : 26/11/2015


Fotos only

A video posted by minaq jinggo (@minaq_jinggo) on


1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10

11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19


7 comments:

  1. SELAMAT KEMBALI KE TANAH AIR TAN SRI.

    ReplyDelete
  2. Muhyiddin bukan boleh harap sangat. Asyik nangis je. Orang UMNO yang dah tua.

    ReplyDelete
  3. Samada Muhyiddin atau Najib...ada cara atau style masing-masing tetapi kita hanya berpihak dan menunggu kebenaran.

    Bagi yang salah, sedalam mana lubang persembunyian dikorek itu adalah lubang kuburnya sendiri.

    Muhyiddin bukan mengamalkan criminal dan animaln politics, tidak licik dan.putar seperti anwar...tidak smart and genius politic macam Tun Dr Mahathir atau Musa Hitam...

    Biasa biasa macam Ghafar Baba dan bawah sikit dari Ku Li...

    Najib macam Pak Lah...look clean !!!!

    ReplyDelete
  4. MOga TAN Sri Muhiyiddin Yassin dapat semangat yakuza Jepun dalam menentang kebatilan ciptaan Waghih Bugis dan kuncu-kuncunya Kebenaran apa lagi yang boleh ditagih oleh rakyat jelata. Andai kata perkara semudah berterus terang tentang wang ringgit yang megalir ke dalam akaun peribadi sendiri pun tak boleh dilakukan secara gentlemen. Takat cakap dan angkat diri sendiri sebagai manusia mulia dan diagung-agungkan oleh kaum krooni maka tak payahlah kita nak harap Negara Malaysia untuk terus dihormati di peringkat antarabangsa. Malah umat Melayu Islam pun sentiasa dikeji akibat perbuatan tak bertanggung jawab si pemimpin yang tidak amanah.

    ReplyDelete
  5. salam, semoga Allah bersama sama kita dapat mengangkat tan sri muhyiddin menjadi presiden umno seterusnya perdana menteri malaysia yang ke tujuh. di doakan semoga tan sri dapat memegang kuasa dengan penuh amanah, bersih dan cekap. Insya Allah. terima kasih.

    ReplyDelete
  6. TSMY is the man, but he must be a man to do a man's job. All men are looking at him to be a man and run Malaysia. like a GENTLEMAN

    ReplyDelete
  7. salam,
    nampaknya umno johor berdiri teguh dengan tan sri muhyiddin untuk menyatakan sokongan akan perjuangan tan sri. walaupun tan sri tidak menghamburkan mereka dengan wang dan harta benda, tetapi nampaknya sokongan orang orang umno tidak berbelah bahagi terhadapnya. begitulah perjuangan asli umno yang kita mahu. tiada politik wang yang penting amanah memperjuangkan agama, bangsa dan tanahair tetap di zahirkan dengan penuh wibawa. tahniah umno johor dan orang orang johor amnya. kita akan jatuhkan pemimpin yang membelit dan memerah duit negara tanpa ada perasaan malu. terima kasih.

    ReplyDelete