Sunday 23 June 2013

Pelopor Sang Saka ingin selamatkan bangsa Malaysia

Lokasi : Padang Merbok, Kuala Lumpur

Acara : Perhimpunan Blackout 505

Tarikh : 22/6/2013 @ 2.00 pm


Ini salah satu kumpulan radikal anak muda yang mula kelihatan bergerak ketika siri demonstrasi BERSIH yang lalu. Kenali Angkatan Pembebasan Bangsa Malaysia...





2 comments:

  1. Jangan lupa - ada Kristian Zionis Malaysia, Filipina atau Indonesia, yang menyamar sebagai orang Islam atau Melayu, termasuk memakai tudung – apalagi bila rupa sama macam orang Melayu. Dan saya lihat yang macam anak Melayu penyokong DAPigs/PKR, perangai macam penagih-penagih dadah atau liar kebebasan seks – termasuk ketua ’mahasiswa‘ samseng itu; termasuk juga penyokong perempuan. Sebenarnya fahaman evangelis Kristian Zionis adalah agama Syaitan yang amat anti-Islam, amat tamak dengan kebendaan dan wang,ingin MENGKRISTIAN-MENGYAHUDIKANkan seramai mungkin orang Islam/bukan Islam termasuk dengan penipuan, dan menyokong sepenuhnya penjajahan ganas kuasa Barat-Israel ke atas orang/negara Islam, contohnya di Palestin, Libya, Iraq, Syria dan kemudian ke Lebanon dan Iran - terutamanya dengan melagakan puak Syiah dan Sunni untuk memecah-belahkan umat Islam).

    Seorang dari puak Kristian Zionis ini jadi ketua, dah cukup untuk menghasut anak-anak Melayu/Islam untuk jadi macam SAMSENG/PENGGANAS DAPigs/Red PIGGYbean militia/PKR (macam ketua pengganas Kristian Zionis, terutamanya ejen-ejen CIA-MI5-Mossad, di Syria sekarang yang menyamar jadi pejuang Islam 'jihad' , untuk menjajah Syria yang minyak-gas bertimbun)! Bila Malaysia ini dah jadi "greater Israel" di Timur, yang merangkumi gabungan Singapura dan yang penuh minyak-gas bertimbun, Malaysia dan Indonesia, baru padan muka anak-anak Melayu/Islam yang terus hanyut diSAJIKAN jamuan nanah berkudis penjajah Barat-Israel dengan sekutu mereka dari DAPigs/Red PIGGYbean militia/PKR!

    Maka, tak mustahil di masa akan datang, anak-anak/cucu-cicit kita, Bumiputera terutamanya yang Islam, hanya diterima sebagai peminta sedekah, orang gaji atau pengutip sampah macam Bumiputera Islam Palestin atau Bumiputera Melayu miskin di kawasan 'slum' di Filipina (kebanyakan Bumiputera Melayu di Filipina telah dikristiankan penjajah Sepanyol, kecuali yang syukur masih Islam di Minadanao - sebab itu penjajah Barat-Israel dan sekutunya dari puak Kristian Zionis Filipina ingin menawan Mindanao, yang juga penuh minyak-gas).
    MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

    (PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAPigs/PKR/Red Piggybeans militia durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai "Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca - mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)

    ReplyDelete
  2. 4-5 ore jah ko.... keh keh keh

    ReplyDelete