Tuesday 18 June 2013

Siapa yang nak laga Najib dengan Tun M ? Lupakan saja..

Lokasi : Yayasan Kepimpinan Perdana, Presinct 8, Putrajaya

Acara : Pertemuan DS Najib Razak dan Tun Dr Mahathir

Tarikh : 17/6/2013 @ 4.45 pm


Kelmarin DS Najib Razak berada di Indonesia dan setelah kembali petang ini beliau meluangkan masa hampir dua jam untuk melawat dan berbincang empat mata bersama Tun Dr Mahathir. Kepada mereka yang membawa cerita dan spekulasi bahawa berlaku perselisihan antara mereka berdua sejak selepas penamaan calun PRU 13 saya nasihatkan hentikanlah saja kerja sia sia tersebut...

1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 11


5 comments:

  1. salam bro.
    harap sihat2 je.

    najib tak ada sikap urgency...tun daim dalam beberapa hari lepas pru dah jumpa tun n buat analisis n buat rangka pelan untuk masa pendek dan panjang...najib baru nak pergi jumpa...

    dengar cite dah kurang berjumpa macam dulu.bukan nak laga...tapi tun banyak kepakaran n pengaruh..kenapa tak bertanya..boleh tun sekolahkan..tanya baik2 dia bagi jawapan baik..

    mathias chang pun ada...strategist tu..sbb tu tun mash efisyen sbb orang duk keliling dia ialah orang yang berani berkata tidak kepada dia..orag yang duk keliling najib, yes datuk!!!

    mathias chang...mohd nor azam...semuanya yang lantang mengkritik dia...kalau takada check n balance...orang meluat duk lama2 sbb info bawah tak sampai benar2 kat dia....orang takut nak berkata benar takut kena marah..itulah najib...

    gie7

    ReplyDelete
  2. ada jugak kau yer armand? kuikuikui

    azhar

    ReplyDelete
  3. Salam 2 all..jom layan video kuliah agama di www.kuliahtube.com

    ReplyDelete

  4. YAB Tun Dr. Mahathir mesti jadi penasihat PM dan UMNO selamanya – yang muda memang kalah!Sebenarnya, saya dapati orang Melayu yang benci sangat DS Najib Tun Razak, makin dihasut untuk menyalahkan PM kita di atas segala serangan ganas DAP/PKR kepada Islam, Raja-raja Melayu, bahasa Kebangsaan serta hak Bumiputera Melayu dan Bumiputera lain. Ataupun sipembenci –pembenci PM adalah penyamar samseng-samseng DAP/PKR/Red Beans militia! Penyamar-penyamar ini, terutamanya militia Red Bean yang disyaki ditaja oleh DAP/PKR, dan sekutu kuat mereka, penjajah Barat-Yahudi Zionis, juga bertujuan untuk memecah-belahkan orang Melayu dan Bumiputera lain, terutamanya yang Islam, untuk membenci PM kita, kerana DAP/PKR dan sekutu Barat-Yahudi Zionis mereka, amat benci kepada bapanya, yang adalah BAPA KEMERDEKAAN/BAPA PEMBANGUNAN tercinta kita Allahyarham PM Tun Abdul Razak Hussein, terutamanya selepas Allahyarham Tun Razak dan Allahyarham Tun Dr. Ismail menubuhkan DEB, FELDA dan Petronas.

    MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang setia pada K’jaan BN dan hormat Islam dan umatnya, serta bangsa dan hak Bumiputera.

    (PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAP/PKR/Red Beans militia durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)

    ReplyDelete
  5. x Nampak pun pegawai khas dia yg bertanding pru ,,follow ahjib gor..suda kena ice box ka

    ReplyDelete