Saturday 22 February 2014

Calon MCA dengan nilai moral tinggi lawan Anwar

Lokasi : Bilek Mesyuarat BN, Tkt 8, Menara Dato' Onn, Kuala Lumpur

Acara : Sidang media dan pengumuman calun BN untuk PRK N25 Kajang

Tarikh : 21/2/2014


Calon yang bermoral tinggi untuk menentang Anwar Ibrahim. Chew Mei Fun melepaskan jawatan beliau sebagai Ketua Wanita MCA dan semua jawatan dalam kerajaan sebagai membantah Chua Soi Lek yang menjadi Presiden MCA ketika itu. Beliau berbuat demikian kerana isu moral Chua Soi Lek yang terlibat dalam skandal seks dengan penjual bunga...(Rujuk Utusan Malaysia bertarikh 9/4/2010)  Berapa ramai yang sanggup berdiri dan melepaskan segala kemewahan dan jawatan kerana pegangan moral yang tinggi seperti beliau ?

1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10


11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
19 
 20
 21
 22
 23
 24
 25
 26
 27
 28
 29
 30
 31
 32
 33
 34
 35
 36
 37
 38
39  Calon yang bermoral tinggi untuk menentang Anwar Ibrahim. Chew Mei Fun melepaskan jawatan beliau sebagai Ketua Wanita MCA dan semua jawatan dalam kerajaan sebagai membantah Chua Soi Lek menjadi Presiden MCA ketika itu. Beliau berbuat demikian kerana isu moral Chua Soi Lek yang terlibat dalam skandal seks dengan penjual bunga...(Rujuk Utusan Malaysia bertarikh 9/4/2010)  Berapa ramai yang sanggup berdiri dan melepaskan segala kemewahan dan jawatan kerana pegangan moral yang tinggi seperti beliau ?


9 comments:

  1. jangan cakap je, mari kita keluar untuk kempen sama datin paduka, tumbangkan sinuar yang tamak tak bermoral tu...hidup BN

    ReplyDelete
  2. Sejuk tengok wajah Chew Mei Fun ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang hati baik memanglah nampak di wajah.

      Delete
  3. kepada pengundi cina kajang ....lu daa mata lu tengok...lu ada otak lu fikir...lu nak orang yang korap dan haprak moral sebagai pemimpin atau lu nak pemimpin yang tinggi moral peribadinya.....lu fikir la sendiri.......

    ReplyDelete
  4. Let it be as it may! She is the wright candidate. Though she is a non muslim in 60% (non muslim) 40 %muslim Kawasan DUN, we should not allow "calon yang tidak bermoral" menang. Jika Anuar menanang, bererti "pengundi" menyokong perjuangan LGBT/LIBRALISMA AGAMA/BYSEXUAL/HOMOSEXUAL. Allah akan menyebelahi puak yang benar. Insya Allah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. BN really make the very right choice. This candidate I support 100% even though I'm not from Kajang areas. Yeah you got it 100% right here..only the LGBT support the LGBT type.

      Delete
    2. I will campaign for free this time. Anwar must not be allowed to win. Ms Chew is the best candidate. She has sacrificed alot for the Chinese community. She has high moral values.

      MCA Kepong.,.

      Delete
  5. Kepada seluruh rakyat Malaysia yang dihormati,

    Dengan hormatnya sini, Kami ingin memaklumkan bahawa “MCA GOMBAK” YIP KUM FOOK(YIP KUM FOOK & ASSOCIATES, HIS CAR NUMBER PMC 898) LOW MEI LAN(ISTERI) dan anak mereka YIP JIUN HANN yang berjalan tugas sebagai lawyer di alamat : NO. 2A & 2B, 2ND FLOOR JALAN 53, DESA JAYA KEPONG 52100 KUALA LUMPUR & LOT 3.55, KOMPLEKS DESA BATU 8, JALAN KEPONG 52100 KUALA LUMPUR (YIP JIUN HANN & ASSOCIATES)

    Harap semua rakyat Malaysia mengambil perhatian dan jauhkan orang yang tersebut kerana jangan terkena tipu

    Mereka sangat jahat dan hatinya hitam(kejam), sanggup menipu wang wanita, merosak keluarga orang lain dan sendirinya memakan wang Temple, SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, dan berpura-pura merepot ke polis resit hilang.........harap perhatian

    Sekian dimaklumkan,

    Terima Kasih

    SAMNAK SAMBODHI COMMITTEES
    KAMI HANTAR MESEJ INI SEBAB RAMAI ORANG KENA TIPU DAN PEMINTASAN DI KEPONG...HARAP ORANG RAMAI BERJAGA-JAGA DENGAN MEREKA TERSEBUT

    ReplyDelete