Tuesday 4 November 2014

#sinistibai - Perutusan Khas untuk Anwar Ibrahim

Lokasi : Kuala Lumpur

Acara : Temubual khas

Tarikh : 4/11/2014




Warkah Akhir Anwar Ibrahim


Saudaraku, esok 4 November 2014 mungkin kali terakhir kita dapat menjejak tanah yang sama, berbumbung langit yang serupa dan menghirup udara yang tiada beza tanpa hadangan tembok penjara dan tirai besi.

Rejim zalim Barisan Nasional menerusi aparatnya kelihat amat tidak sabar untuk kembali menghumban saya ke penjara.

Esok juga mungkin peluang akhir saya berjabat tangan dan menatap wajah saudara semua.

Saya dan Azizah serta seluruh keluarga ingin memohon maaf jika terdapat salah dan silap yang kami lakukan sepanjang jalan perjuangan kita.

Kepada sahabat yang setia, terima kasih kerana teguh bersama menegakkan cita-cita Reformasi dan Islah yang kita dokong selama ini. Saya tidak mungkin dapat bertahan begini lama tanpa dokongan dan doa daripada saudara sekalian.

Buat rakan-rakan Pakatan Rakyat, harapan saya agar kerjasama kita dapat diperkukuh demi matlamat menumbangkan kezaliman dan menegakkan keadilan.

Untuk anak-anak muda sekalian, masa depan Malaysia di tangan kamu semua. Bangkitlah dengan jiwa merdeka, jangan dilemahkan dengan ugutan penguasa.Kamu penentu masa depan negara.

Walaupun rencana jahat mereka mampu memenjarakan jasad saya, berjanjilah bahawa jiwa dan perjuangan kita tetap bebas dan terus menyusur ke segenap jiwa saudara semua.

Saya tetap optimis, perubahan tetap akan berlaku di bumi tercinta ini. Kita jumpa esok di Istana Kehakiman, Putrajaya.

Reformasi! Allahuakbar!




******************************************************


Ini perutusan sinis dari Mursyidul Am TIBAI

 1
 2


7 comments:

  1. perutusan sebigini saya pun boleh buat..tetapi sanggup kah anda bersumpah dengan nama allah untuk menegak kebenaran sesungguhnya kita disuruh bersumpah dengan nama allah sahaja bukanya dengan nama lain /

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau boleh buat buat le.. jangan cakap berbuih mulut je

      Delete
  2. Kikikikikiki.......... sawan babi nuar bebb tgk video ni....

    Tp lu jgn lupa zaid.... dulu lu and the gang kene bodo2kan nuarr...

    Skrg batch lu dah sedo...anwar bodo2kan batch baru plak.... bdak2 yg baru nak kenal hidup...

    ReplyDelete
  3. Nwar tidak bersumpah dengan nama Allah tak pertikai pula ... wal harammu wal halalku ... hukum penganut agama pas ..n

    ReplyDelete
  4. Selamat tinggal Romeo...lalalalala... Romeo masih control macho, tapi perut kecut gila dah... kui kui kui

    ReplyDelete
  5. Kah Kah Kah ..terbukti Jinggo bukan kaki kolom kote Anwar.. kah kah kah...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.. tapi saya syak blogger Jinggo ni buat kerja ikut siapa yang bayar saja. Itu sumber pendapatan sebagai jurugambar professional.

      Jee..

      Delete