Monday 23 March 2015

15 minit cerita My Papa.. My Papa.. My Papa..

Lokasi : 10 Jalan Raja Muda Musa, Kg Baru, KL

Acara : Ceramah Umum - Isu Semasa

Tarikh : 22/3/2015



Dalam banner menyenaraikan Rafizi, Nurul Izzah, Nurul Nuha, Syed Ibrahim, Tian Chua dan ramai lagi... Tapi ini saja yang turned-up termasuk lah Tian Chua yang hadir ketika saya mahu beredar. Jumlah orang ramai tidak melebihi 100 orang.


Saya ingin berkongsi rakaman video berdurasi 15.28 ucapan Nurul Iman mengenai Papa beliau.... Anwar may have failed diluar penjara Sg Buloh tetapi keluarga beliau is solidly behind him... saksikan.. 



1  Syed Ibrahim, Ketua Penerangan Baru Keadilan  bawa isu 1MDB dan GST
 2  Mashitah aktivis dan isteri bekas tahanan ISA bawa isu KG Baru dan Kg Warisan
 3
4
 5
 6  Juruacara majlis, Rozan Azen Mat Razip  dengan isu SPAD
 7  Fahmi Fadil, Ketua Komunikasi Keadilan.
 8  Nurul Iman, anak kelima Anwar Ibrahim
 9
 10
 11
 12   Nor Hizwan Ahmad, Setiausaha AMK
 13


24 comments:

  1. Tau ke dia yang papa dia tu kaki liwat. Yg dia tau pasal kes ISA dan tahanan politik sbb sudah kena spin. Dia tau ke yg papa dia takut nak bagi sample DNA dan bersumpah. Haha jgn lah nak kencingkan rakyat lagi. Cukuplah dia sorang dapat Penyakit Kencing Rakyat.

    ReplyDelete
  2. Mak dia sepatutnya ajar dan baritahu kebenaran kepada mereka semua supaya tidak hidup menipu orang sahaja.. My Papa Kaki Liwat... My Papa Kaki Cina Doll.... My Papa Main Perempuan Lain Belakang My Mama... lalalala

    ReplyDelete
  3. Perangai keji papa sejak muda, tak di mention pun. Berapa ramai yg dah jd mangsa papa ni. Ni lah hukuman Tuhan pd papa atas perbuatan keji dia tu. Masa semakin suntuk, suruh lah papa bertaubat nasuha

    ReplyDelete
  4. Malu la wooi. Undur diri sekeluarga dan biarkan cerita aib ini berlalu. Lagi jaja cerita My Papa ko yang kaki liwat tu lagi lama lah korang sekeluarga tanggung aib kena serang. Bodo tak terajar.

    ReplyDelete
  5. kah kah kah kiok23 March 2015 at 12:38

    mustahil satu keluarga tak tau perangai jijik & luar tabiee papanya tu.. kah kah kah! tapi demi kuasa & duit dipejamkan je mata.. kah kah kah!!

    ReplyDelete
  6. Sebenarnya pelaku liwat ini memang tak boleh disembunyikan dari pengetahuan umum apatah lagi bagi seorang VIP mcm alJuburi tu. Tentu ada rakan2 sekampung atau sekolah yg tau akan perangai dia. Bukti memang ada di luar sana tapi mengapa anak-beranaknya masih membela dia??

    ReplyDelete
  7. Aku tidak pernah menuduh Anwar meliwat sebab aku tak tengok, tapi aku percaya Anwar meliwat sebab aku yakin keadilan mahkamah. Sama juga kesnya aku tak pernah menuduh Abu Jahal dan Abu Lahab itu jahat, tapi aku percaya Abu Jahal dan Abu Lahab itu memang jahat kerana aku yakin kebenaran Al Quran dan kitabullah. Menuduh dan mempercayai adalah dua perkara yang berbeza.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Begitu juga lah dengan saya..setelah menunggu sekian lama system keadilan telah membuktikan dan saya yakin sepenuhnya..

      Delete
    2. Kes sodomi 1 ,saya tak percaya jadi saya bergiat cergaslah dalam reformasi jalanan.Tapi Allah nak tunjuk kes sodomi 2,melibatkan beberapa individu yg sangat rapat dengan saya.yg boleh saya dekati dan mengetahui cerita secara jelas dan terperinci.Saya tak nampak langsung mereka(S,R,&R) mereka-reka cerita,kemudian di tambah pula dgn video cinadoll jadi keyakinan saya selama ini bahawa kebenaran di pihak Anwar hancur,dan bertukar pula menjadi yakin bahawa beliau memang meliwat.

      Delete
    3. Dari awal pun memang MUKA LIWAT....pasai tu sampai jadi SEPAT KERING

      Delete
  8. Anak beranak ni memang muka tak tahu malu,lebih baik terima je apa yg telah berlalu,dan berdoa pada Allah agar papa mereka bertaubat.Minta juga agar Allau jauhkan mereka dan keturunana mereka yg lain dari berkelalkuan seperti papa mereka.Berterusan berbohong dan berpura-pura menegakan benang basah begini,akhinya nanti diri sendiri di timpa bala,kenalah ingat Allah tahu kebenarannya,org bolehlah di tipu.Kalau mereka benar tak tahu,elok minta penjelasan penjelasan dari Saiful,Rahimi dan Rashid utk menceritakan segala kelakuan buruk papa mereka,atau minta saja ibu mereka berterus terang pada mereka.Nak contect Rahimi dan Rashid aku boleh tolong bagi,cuma Saiful aku dah lama tak jumpa,tapi boleh diusahkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau jatuh miskin lg malu, susah nak jalan2.lg baik merusoh sebelum segala2nya musnah..

      Berpolitik dan dapat kontrek ali baba adalah cara gaya hidup mereka.

      Malaysia telah ditipu tentamg kebuloran di Baling..inilah permulaan kerjaya Anuar turun temurun

      Delete
  9. anak si nuor ni tahu ke kenapa bapak dia kena ISA 72/74/7....,dia pun tak da, kalau bapak dia baik tak lah kena tahan ISA..kenapa ancam kerajaan dengan mengajak student berdemo, kenapa tak masuk politik masa tu untuk menentang kerajaan..kes Baling adalah kes penipu pertama bapak ko...makan ubi gadung konon..itu makanan biasa orang kampong..di cuci bersih dgn baik ianya boleh di makan..takkan bers tak da di Kedah..bapak hang penipu...bapak hang kawin dengan mak hang macam mana...kawin lari kan..itu baik ke bapak hang..hang pun hasil dari keluarga penipu..sebab tu hang menipu...aku pun pernh kena tidur lokap sebab sokong bapak hang tahun 74 dulu..sebab kena tipu..sokong taik kucin hang lah...Malaysia aman bila bapak hang tak da..sekarang pun dah mula aman kan..dia masuk penjara sebab dia penjenayah...bukan sebab politik...hang tau kan..

    ReplyDelete
  10. merepek-merepek (blurb).... tapi ada juga yang mendengarnya. Masalah Keluarga di bawa ke UMUM... Sah le jawatannya KETUM

    ReplyDelete
  11. Orang cerita pasal ekonomi ke, pelaburan ke.....ini asyik2 cerita papa liwat....tangan kanan taruk KY jelly, tangan kiri menjuboq

    ReplyDelete
  12. sorry nurul iman your papa is a "peliwat" number 1

    ReplyDelete
  13. Anak beranak sialan ne patut dihudud sula jaa. Baru aman Malaysia.

    ReplyDelete
  14. aku hairan kenapa tak ada sorang pun ahli keluarga atau kawannya untuk jadi saksi alibi?

    ReplyDelete
  15. Kesian heret anak.. Last2 anak jadi muka penjilat peliwat pulak..

    ReplyDelete
  16. Sdr Jinggo what is your stand in Anwar. Kamu ikut dia sudah lama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. My stand ???.. I have full faith in our legal system. Anwar telah diberi peluang mempertahankan diri dalam perbicaraan... he refused to do so dan memilih untuk berdrama ... the court has found him guilty.. who am I to dispute... Anwar is guilty dan perlu menjalani hukuman penjara di Sg Buloh....Kawan kawan saya ada yang mentertawakan saya kerana menghabiskan masa dan duit mengikuti Anwar dan keluarga ke hulu ke hilir... tak apa lah itu satu pengajaran dan pengalaman bagi saya

      Delete
  17. "...hanya orang jahat sahaja masuk penjara".

    Betullah tu. Papa Liwat awak jahat, itu sebab dia masuk penjara.

    ReplyDelete
  18. Isi kandungan poskad saya kepada Papa Liwat di penjara :

    "Dear Papa Liwat,

    Saya sokong Papa Liwat dipenjarakan selama 5 tahun(sebenarnya lagi lama lagi baik). Please behave and control yourself, Papa Liwat. Tolong jangan liwat banduan-banduan yang jambu dan juga yang tak jambu di penjara. Ingat Lee Kuan Yew, ingat mati. Semoga Papa Liwat sempat taubat nasuha sebelum menemui nasib sama seperti Lee Kuan Yew. Aamiin....."

    ReplyDelete
  19. Insaflah..pintu taubat masih terbuka..

    ReplyDelete