Saturday 7 March 2015

Anwar lebih 'inspiring' berada dalam penjara - Wan Azizah

Lokasi : Dewan Sivik, Petaling Jaya, Selangor

Acara : Sidang media Presiden Keadilan

Tarikh : 7/3/2015



Pemenjaraan Anwar Ibrahim diakui telah memberi semangat baru kepada barisan kepimpinan dan para penyokong Parti Keadilan Rakyat. Kalau begitulah impak nya kepada parti lagi baik lah Anwar berada dalam penjara.






3 comments:

  1. Betul.... Memberi Semangat untuk terus dalam PENJARA 👍👍👍

    ReplyDelete
  2. Bagus . Kalau macam tu elok Anuwar duduk terus dalam penjara sampai 40 tahun .

    ReplyDelete
  3. Bagaimana pulak kezaliman terhadap mangsa2 yg ke liwat? Apakah mereka harus dibiarkan tanpa apa2 pembelaan? Sedangkan kes liwat bertahun tahun lamanya dilewat lewatkan dgn alasan 1001 malam, nak di heret mangsa dgn hukom kena sebatan 80kali itu bukan kezaliman ke? Seolah olah sperti Yahudi Zionist mezalimi rakyat Palestina, di seksa, dsekat kebebasan, dsekat punca mencari rezeki, makanan dan minuman, dibom dan dibunoh dan dipukol, dan dia mengatakan demi hak asasi, demi keselamatan Yahudi Zionist. Itulah Yahudi Zionist bapak kezaliman. Nuar Bapak Bacul yg zalim.
    Harap Nyonya Kipas Plastik dan Norul Papa ku Gay dan adik beradik, harap selidik dan mengerti apa itu air mani? Boleh air mani Papa Gay kamu dperah macam perah air basah? Yg berada dalm juborSaiful 4cm adalah air mani . Cuba pake lah otak kepala yg berjambul, bagaimana air mani Papa Gay Kamu berada dalam 4cm dalam jubor Saiful? Kalau tak Papa Gay Kamu dalam kesyiokkan menembak berdas das dalam jubor Saiful. That is fact and not a conspiracy? Use your blain mahh.

    ReplyDelete