Tuesday 24 March 2015

Anwar sempat makan bersama cucu dan keluarga

Lokasi : Kompleks Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan, Sri Hartamas, KL

Acara : Permohonan untuk membatalkan kelayakan Peguam Syarie Zainul Rijal Abu Bakar yang mewakili DS Jamil Khir dalam kes Qazaf Saiful Bukhari Azlan

Tarikh : 24/3/2015


Video 1 : Rakaman yang dibuat bekas YB dalam kamar mahkamah menunjukan Anwar Ibrahim mendapat rezeki untuk makan bersama cucu-cucu beliau apabila perbicaraan kes Qazaf Saiful Bukhari ditangguhkan ke 27/4/2015. 


Video 2 : Peguam Syarie Zainul Rijal yang mewakili DS Jamil Khir menarik diri tanpa memberi notis awal. Kes akan didengar semula pada 27/4/2015.



1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10

11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22
23

 24
 25
 26
 27
 28
 29
 30
 31



12 comments:

  1. Nampak sihat, ceria dan bahagia dari sebelum ini. Terbukti Penjara adalah tempat yang sesuai untuk Anwar Ibrahim.

    ReplyDelete
  2. Memang Penjara Sg Buloh lah persekitaran yang paling sesuai untuk kote bengkok nih.

    ReplyDelete
  3. Serabut di luar bahagia di dalam.....tenteram Malaysia

    ReplyDelete
  4. macam sarkis...... Ada beruk dan seekor orang utan

    ReplyDelete
  5. Jasadnya susut sedikit, namun keriangan tulen, dapat sedikit melegakan rindu yg terbuku kepada keluarga terdekat. Sungguh, Allah .S.W.T. sangat dekat dan tetap bersama orang2 yg sobar. Teruskan berdu'a.

    ReplyDelete
  6. Ketua Pengarah Penjara perlu ambil perhatian bagaimana privilege disalaguna oleh Anwar dan ahli keluarga. Senario menunjukkan bagaiman mereka MENGHINA PEGAWAI-PEGAWAI PENJARA seperti BADUT. Minta Menteri Dalam Menteir ambil perhatian perkara ini. Sia-sia ajer mahkamah hukum Anwar.

    ReplyDelete
  7. Udah tak relevan . Hari ini udah lebih 40 hari , kalu dalam kubor udah reput dek makan ulat dan cacing. Orang pun dah lupa dia. Merayu rayu anak dia Iman minta orang ramai dating beramai ramai bagi sokongan, hampeh .. orang media saja yang terkinja kinja meramai kan. Mana penyokong kamu kaki jubur ? Pakatan pun dah lupa kamu.. mana pergi mesorat Pakatan nak bincang pasal nasib kamu . Ini lah pembalasan nya.

    ReplyDelete
  8. Anwar buat salah apa pun takpa sbb dia banyak duit dan kaki pembelit.
    Penjara.. media jadi alat perkakasnya.. rakyat sbhgian di lembukan..
    Media2 pro liberal amat cintakan Anwar.. termasuk mungkin tuanblog ni.. semacam je bg liputan..
    manusia klu dh busuk.. Tuhan dh pernah rakam bangsa kotor jenis ini di benamkan oleh bumi.. tp ada manusia2 bodoh masih menyanjunnyaaa??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko tak kenal tuan blog jangan masuk kesini la kawan. Kepada 'Tuan blog' teruskan karya Tuan. Ramai yang menghargai hasil kerja Tuan.

      Delete
    2. Tuan blog ini macam bapok saja, sibuk selfie dan nampak teruja untuk memberi liputan untuk peliwat dan penzina laknatullah itu ! Tapi al juburit tak minat dengan dia kot...tu yang tuan blog terkinja kinja nak tarik perhatian

      Delete
  9. boleh plak makan makanan luar ya? nanti entah2 bini dia bagi makanan dah basi,,,nanti tuduh kerajaan=menteri dalam negeri+jabatan penjara buat konspirasi nak racun peliwat yang telah memancutkan air mani dia sedalam 4 cm dlm dubur simangasa.

    Oiiiii kerajaan & kementerian dlam negeri, apsal bangang sangat, xnak ambik tindakan disiplin kepada pegawai2 yang bertanggungjawab khususnya di Penjara sungai buluh?

    ReplyDelete
  10. hudud tak nak.

    qazaf nak pulak. qazaf tu sebahagian hudud la macai sekalian.

    dunia dunia. janji untung.

    telan la macai nuar berahim.

    ReplyDelete