Thursday 25 April 2013

PRU 13 - Peniaga Cina berbesar hati Tun Dr M terima jemputan

Lokasi : Kinta Riverfront, Ipoh, Perak

Acara : Jamuan makan malam peniaga Cina bersama Tun Dr Mahathir

Tarikh : 24/4/2013 @ 9.00 pm


Sekumpulan peniaga Cina dari Ipoh telah bergabung untuk mengadakan majlis jamuan makan malam bersama Tun Dr Mahathir yang mereka anggap sebagai negarawan terulung. Mereka begitu teruja dan berbesar hati apabila Tun Dr Mahathir sudi memenuhi undangan mereka walaupun bukan dianjurkan oleh sebarang organisasi atau persatuan. Kira kira 1,000 orang jemputan menghadiri majlis ini.

1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10

11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18  Kemesraan yang ikhlas walaupun kali pertama bertemu..
 19
 20
 21
 22
 23
 24
 25
 26
 27
 28


10 comments:

  1. Siapa pun rakyat Malaysia akan berbesar hati dan berbangga sekiranya mendapat Tun sebagai tetami teramat istimewa...semoga Allah melanjutkan usia Tun dan merahmati beliau dengan kesihatan yang sempurna

    ReplyDelete
  2. Sdr Jinggo, terima kasih teramat sangat kerana kembali mengikuti dan memaparkan kegiatan negarawan terulung ini. Saya amat berbangga dengan dedikasi sdr. Semoga Allah merahmati sdr juga.

    ReplyDelete
  3. Ygbhg.Tun ada kunci kejayaan Barisan Nasional dalam PRU 13.

    ReplyDelete
  4. SAYA MEMBESAR DI ERA TUN. TERIMA KASIH TAK TERHINGGA ATAS SEGALA YANG DIBANGUNKAN OLEH PIMPINAN TUN. TERLALU BANYAK KALAU NAK DITULIS. SEMOGA ALLAH SENTIASA MERAHMATI TUN SELAMANYA.

    ReplyDelete
  5. Satu dalam 28 juta!

    ReplyDelete
  6. tiap kali merenung wajah TUN hati akan sebak. rs syg teramat sgt pd anugerah allah yang tercipta d kalangan melayu yg juga dicinta oleh manusia di seluruh dunia. Tdk aku bayangkan andai dia tiada lagi...aku mmbesar pd zaman dia sejak aku mengenal huruf dan pandai mmbc tidak pernah aku lepaskan pluang untuk mmbc atau mendgr apabila dia berbicara, menarik dan tertarik. hanya allah mmpu mmbls jasamu. Moga Tun dan isteri sentiasa dalam rahmatnya dan d balas setimpal dgn jasa yg dicurah tanpa kenal jemu. TQ Tun.....love u so much.

    ReplyDelete
  7. idup paduka ayahanda chedet...rangting chedet akan subur amin

    ReplyDelete
  8. Tun. .. Terima ksh tun i ats jasa tun

    ReplyDelete
  9. u r the only malysian idol

    ReplyDelete
  10. Sedih bila orangcina kadang2 lebih hargai dan nmpak jsa tun dari bangsa dia sendiri...

    Najib kna blajar bab ni dari Tun,dia d gelar ultra melayu tapi wp tanpa nama cina spt najib gor yg da pada najib,orang cina tetap syg pada tun...pelik kan...

    Tq tun
    Budakteranung

    ReplyDelete