Sunday 25 August 2013

UMNO Selangor masih mampu Beraya sakan

Lokasi : Pusat Kraf Negara

Acara : Rumah Terbuka Aidil Fitri UMNO Selangor

Tarikh : 23/8/2013  @ 9.00 pm

Antara intipati ucapan Najib Razak :-

1. jangan menuding jari tapi melakukan muhasabah diri  mencari untuk kesilapan dan kelemahan semasa PRU 13.

2. jangan kecewa dan putus asa setelah gagal dan harungi lah pahit getir perjuangan untuk mencapai kejayaan

3. Bersyukurlah kerajaan pusat masih dibawah BN/UMNO

4. kepada yang tidak dipilih menjari calun dan kepada yang menjadi calun tapi kalah...Najib menasihatkan mereka untuk keluar dari kekecewaan dan jangan toleh kebelakang dan melihat kedepan untuk mencapai kejayaan dengan semangat baru. Jadikanlah kesilapan lalu sebagai iktibar.

5. Untuk pemilihan akan datang Najib syorkan gabungan antara pemimpin yang lama dan baru dan janganlah ahli UMNO melakukan sesuatu yang boleh melemahkan lagi parti.


1/38
 2
 3
 4
 5
 6
 7
9
 10

11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22
 23
 24
 25  Wakil dari UMNO Bahagian Sepang menerima hadiah gerai terbaik
 26
 27
 28
 29
 30
 31
 32
 33
 34
 35
 36
 37
 38


6 comments:

  1. UMNO Selangor Biar kalah janji bergayooo...!

    ReplyDelete
  2. Berayalah sepuas-puasnya UMNO Selangor. Don't worry be happy. Biar kita menang sorak. PRU14 masih jauh disinun lagi. Lagi pun dalam PRU14 belum tentu UMNO Selangor boleh menang!!!!.

    ReplyDelete
  3. Berayalah sepuas-puasnya UMNO Selangor. Don't worry be happy. Biar kita menang sorak. PRU14 masih jauh disinun lagi. Lagi pun dalam PRU14 belum tentu UMNO Selangor boleh menang!!!!.

    ReplyDelete
  4. Baguslah, kami rakyat/penggundi Selangor telah terima message yang disampaikan, UMNO hanya untuk ahli UMNO sahaja yang lain diketepikan, kita tunggu PRU 14..

    ReplyDelete
  5. Hidup UMNO selamanya; Ya ALLAH, tolong lindungi kami, umat Islam/Melayu, dari MUSUH-MUSUH MU! Indah betul baju Melayu biru UMNO!

    Ingatlah orang Islam/Melayu, setiap manusia da kesalahannya, namun jasa pemimpin UMNO pada agama, bangsa dan negara, termasuk dlm. memperjuangkan KEMERDEKAAN Tanah Melayu kita dari cengkaman PENJAJAHAN British-Zionis, jangan sekali kita lupakan.

    Kita juga harus ingat, zaman British, orang Melayu miskin dan dari kampung, mana boleh sambung belajar kat sekolah menengah, tapi berkat JASA pemimpin UMNO, terutamanya Allahyarham-Allahyarham PM Tun Abdul Razak Hussein (bapa YB PM kita) dan TPM Tun Dr. Ismail Abdul Rahman, yg. melancarkan DEB,tengoklah betapa ramainya anak Melayu miskin dari kpg. jadi bijak pandai, hingga sekarang.

    Allahyarham-Allahyarham Tun Abdul Razak dan Tun Dr. Ismail adalah musuh utama Cina DAP-PAP dan penajanya, penjajah Barat-Zionis, kerana mereka begitu TEGAS menjatuhkan Cina DAP yang merusuh dengan GANAS dalam Mei 1969. Dan juga kerana BAPA KEMERDEKAAN/PEMBANGUNAN tercinta kita ini melancarkan DEB, FELDA, RISDA, PETRONAS dsbnya, dengan amat BERANI dan TEGAS.

    Memang masih ada ramai Bumiputera Melayu dan Bumiputera lain yg. miskin, dan pemimpin UMNO dan Bumiputera lain, harapnya terus berjuang kerana perjuangan belum selesai. Tapi sekiranya DAP/PKR memerintah kita, bakal perjuangan ini terus tenggelam - tengok sajalah P. Pinang, dah jadi mcm. Singapura, di mana umat Islam/Melayu dilayan seperti PEMINTA SEDEKAH dan PENUMPANG, termasuk kpg-kpg PUSAKA Islam/Melayu makin dimusnahkan oleh Cina SAMSENG RASIS DAP/PKR.

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

    ReplyDelete
  6. Hey anon 11:49, jadi DAPIAWAK itu buka pd. semua aahhh - PENIPU lu! Jgn asyik nak MENGGERTAK kami, umat Islam/Melayu dari UMNO, lu boleh berambus pergi jilat kaki kudis DAPBIAWAK/PKR!

    ReplyDelete