Wednesday, 29 January 2014

Perutusan Khas Anwar mengejutkan

Lokasi : Cayman, Level 10, Sunway Resort Hotel & Spa, Petaling Jaya, Selangor

Acara : Dialog Muda Bersama Anwar Ibrahim anjuran AIC

Tarikh : 26/1/2014


Sesi dialog didahuli dengan "Perutusan Khas Untuk Rakyat Malaysia" oleh Anwar Ibrahim. Tajuk besar --- Tawaran "Dialog Perpaduan" or "Reconciliation Talk" kepada Najib Razak.
Mengejutkan kerana sebelum ini tawaran yang serupa dari Najib telah ditolak bulat-bulat, kini Anwar pulak yang beria-ia membuat tawaran dengan bersandarkan suasana yang agak tegang antara kaum dan agama sejak kebelakangan ini..

1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10



11
 12
13
14 
 15
 16
17
18 
 19
 20
 21
 22
 23
 24
 25
 26
 27
 28
 29
 30
 31
 32


10 comments:

  1. Buang masa.....! Wajah Nurul macam anak puaka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan lupa pakai condom masa berjimak, takut anak kau pon jadi puaka. haha.

      Delete
  2. Tak pakai kondom pun tak apa kalau menutuh jubor. Tak akan beranak pun.. kah kah kah

    ReplyDelete
  3. Habis dikelentongnya anak anak muda yang terpegun dengan oratory skillsnya.

    ReplyDelete
  4. Banyak makan ubat gegat, banyak saraf dah mati ,badan pon dah bengkak bengkak. ZOMBI . ADA jin atau di tanam tanam cip dajal kat kepala tu.

    ReplyDelete
  5. yg hadir tu patut berbangga kerana dapat berjumpa face to face dengan manusia terhebat ... bukan setakat di MALAYSIA malah dikenali DUNIA !!
    aku mula kenal anwar masa mula2 dibawa masuk UMNO dulu ... kebolehan berpidatonya sangat luar biasa
    walaupun aku tak hidup sezaman dengan Hitler tapi kajian perbandingan masa aku belajar dulu sangat jelas meletakkan Anwar lebih hebat dari Hitler

    ReplyDelete
  6. ANWAR TU PEMBELAS AGAMA BANGSA DAN NEGARA TAU..JGNLAH CAKAP GITU TAK BAIK TAU...

    ReplyDelete
  7. Kalu dah kaki tipu.... macam mana pon kaki tipu...

    Remember..Antony Robin kata manusia menilai "kebenaran" percakapan 8% content, 36% posture, 32% passionate & the rest is misc.....so Anwar very good tackle on posture and passionate...eventhough content sebenarnya sekadar tin kosong... cuba tulis apa content ucapan dia....none!

    ReplyDelete
  8. Engko ni Jinggo ada apa2 ke dengan si Nuar nih ? Bertekun betul kerja ko nih.


    >pak habeeb

    ReplyDelete