Friday 7 February 2014

Ada reward untuk tampar atau main Teresa Kok

Lokasi : Bulatan Maybank, Pudu, Kuala Lumpur

Acara :  Demonstrasi anjuran NGO Perwaris membantah kebiadapan puan Cina Chauvanist

Tarikh : 6/2/2014


Ini tawaran yang telah dibuat...RM500 kepada sesiapa yang dapat menampar Teresa Kok dengan bukti bergambar. Saya pula telah diminta untuk tambah iklan dari seorang anonymous. Sesiapa yang pernah 'meniduri' atu pernah 'main' dengan Teresa Kok .. dengan bukti bergambar akan diberi reward RM1,000 tunai. Tawaran sah laku selama 30 hari dari tarikh entry ini. 





14 comments:

  1. Kalau suah nak tampar baling dengan selipar jepun je

    ReplyDelete
  2. Ini lawak jenaka..

    Theresa COCK hanya watak imaginasi..

    ReplyDelete
  3. Melayu stkt tu jr lah yg mampu
    Buat gempaq !

    Habuk pun tarak
    Dr yg dok atas, dah jd PM..
    smpilah dok kt bwh

    X abih2 kena pijak, kena maki
    Kena peleceh

    Haram x berani buat apa
    Menyalak kuat2, pas tu masuk papeq
    Pakat2 senyum rmi2
    Mcm pelaq !

    Baik dok diam dr menyalak mcm bangsat !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi pukimak yang hang dok malalak buat apa.? apa yang hang dah buat untuk ubah keadaan ? haram jadah punya bangsat.

      . Ayah Li

      Delete
    2. Bodoh tahap beruk puak ni terutamanya PEKIDA

      Delete
  4. 03:56 DIA NI PULAK BODOH TAHAP BABI

    ReplyDelete
  5. Nabi s.a.w. bersabda: sesiapa yg beriman dgn Allah dan Hari Akhirat hendaklah dia berkata yg baik atau diam...Jinggo, harap dpt hayati hadis Nabi ni...awat p tambah bab main la apa la...perkataan baik ka tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih atas nasihat.. bahasa yang saya gunakan bahasa mudah untuk difahami, tak eksplisit seperti "mengadakan hubungan seks".. Seperti biasa tiada spinning atau add on elements dalam entry saya... Saya dengar dan saya lapor... kalau nak laporan beranalisa ini bukan tempatnya... bahan yang saya sediakan untuk yang cerdik pandai dan intelektual seperti Tuan mentelaah dan huraikan ikut kesesuaian forum masing masing... blog ini ada lah blog bagi mereka yang mencari bahan yang tidak diolah atau di tokok dengan pandangan peribadi saya... kalau ada pun ianya bersandarkan kepada bahan video yang diperolehi ....its no point lecturing me or trying to put a bolt in my work...

      Delete
    2. Bro, guna saja perkataan KONG KEK. lagi brutal dan mudah paham.

      Delete
  6. bodoh, ta lak otk

    ReplyDelete
  7. Masalah kami dengan Teresa Kok, bukan dengan kaum Cina keseluruhan. Dia yang biadap dan kurang ajar dia sajalah yang kami cari. Lain kali kalau buka mulut berhati hati, ingat sama sensitiviti kaum dan perasaan hati orang lain . Jangan ikut sedap mulut dan buat 'lawak'. Its not funny at all. Sekarang terima lah akibat nya.

    . Penyokoing jihad..

    ReplyDelete
  8. bro, itu nasihat dari Nabi yang disampaikan mat tu lah...saya dengar dan saya lapor - aiyoh.....takkan la begitu sekali.......tak buleh timbang ka mana yang baik nak dilapurkan dan mana yang buruk...jinggo oh jinggo....

    ReplyDelete
  9. Anon 8:16 dan sewaktu dengan nya...

    Zaman nabi boleh tunggu turun wahyu untuk berperang. Zaman sekarang cinabeng hentam melayu-muslim atas-bawah kiri-kanan dari segala penjuru dan dengan helah SEMUA BOLEH! Amacam? Lagi nak sabar dan tunduk sampai diorang pegang putrajaya gubal perlembagaan sampai Islam dijatuhkan baru tu kita nak bertindak?

    Pakai otak dan yang lain kita serah pada ketentuan Allah.

    Kalau jinggo buat korang nak jatuh hukum, apa cite tony puaka, tian 'si', teresa b_tXXX, melayu sendiri bikin macam PAS, AI tu semua, bagi hadis-ayat Quran sama diorang. Tengok boleh jalan tak?

    Zaman ni lebai sarban 20 lilit kepala pun belum tentu cakap masuk akal tapi kelentong dajjal juga boleh di angkat sahih nya.

    Jangan panas aku cuma bagi tau je macam korang nak bagi tau sama jinggo....tu je.

    Wassallam

    ReplyDelete