Tuesday 25 February 2014

Anti hadis - Anwar dedah sejarah bersama Kassim Ahmad

Lokasi : Pondok Zakaria, Batu 10, Jalan Cheras, Selangor

Acara : Kuliah Dhuha

Tarikh : 23/2/2014 @ 10.30 am


Sementara BN masih lagi membuat persiapan, Anwar Ibrahim telah pun masuk gear tiga dalam kempen pilihanraya N25 Kajang walaupun penamaan calun secara rasmi belum dibuat lagi. Bahan kempen dikalangan pengundi Islam sudah pasti nya isu semasa berkaitan agama yang dekat dihati.

Seminar Pemikiran Kassim Ahmad menjadi bahan ampuh untuk Anwar berkempen. Saya sudah menjangkakan semasa menghadiri ucapan Kassim Ahmad bahawa majlis tersebut akan menjadi isu besar semasa PRK di Kajang, juga oleh pengkritik-pengkritik Tun Dr Mahathir.

Ikuti klip kuliah dhuha oleh Anwar Ibrahim yang mendedahkan sejarah beliau bersama Kassim Ahmad semasa beliau masih lagi menjadi Ketua Perhubungan UMNO Pulau Pinang dan bagaimana Kassim Ahmad menyimpan dendam terhadap beliau. 



1/17
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10

11
 12
 13
 14
 15
 16
 17


11 comments:

  1. Anwar Ibrahim memang banyak onar yang telah beliau lakukan. Tapi he is absolutely a great politician yang tidak kira ramai atau kurangnya pendengar yang hadir setiap kali berceramah. Pemimpin UMNO masih lagi bengap memikirkan dengan ramainya hadirin itu tanda hebatnya program yang dijalankan...

    ReplyDelete
  2. WOWWWWWW
    JAM OMEGA DAH JUMPA. !!
    Beso Nya....

    ReplyDelete
  3. Anwar suka bontot ikut suka dia. MB Selangor bakal suka main bontot. Nak buat macam mana

    ReplyDelete
  4. Anwa ni ada ilmu aura samada tailand indonesia , sebab itu sekejap cakap lain berubah siapa yang mendengar.dia tak peduli apa orang kata,buat dono je , yakin ilmu aura dia. Kita sebagai pendengar jangan tengok muka dia sangat,kalau nak tengok muka dia masa dia pandang arah lain.ahli pas kena banyak zikir ya shafi ya kaffi. Anggap anwa nak jual barang yang kita tak perlukan matila ilmu aura pemanis dia. Lagi 1 tanam dalam kepala ada banyak kebaikan aku boleh buat taapi bukan cara kau nuar.

    ReplyDelete
  5. Mamat ni ada tauliah untuk ajar agama di masjid/ surau di Selangor ke?? mana dia penguatkuasa JAIS?? Dah kene tutup mata telinga dengan MB Selangor ke?? Dah lupa apa pesanan Tuanku Sultan tentang politik dalam institusi masjid???

    ReplyDelete
  6. orang yang pandai cakap sampai bila bila pun hampeh. pandai menipu pandai manapulasi, pandai macam macam. buat orang percaya dia hebat, walhal panipu besar. sangat berharap dia jadi pensyarah, bukan MB

    ReplyDelete
  7. Cakaplah apa pun, konarlah apa pun, spinlah apapun, Allah tahu segala isi hati dan niat seseorang......didunia mungkin terlepas.... Diakhirat yang kekal syorga atau neraka..

    ReplyDelete
  8. Beza utama kassim dan anwar. Kassim ahmad seorang yg ada prinsip, anwar ni cakap berdolah dalih, sini cakap lain, sana cakap lain...so buatlah penilaian sendiri kata kata anwar ni..

    ReplyDelete
  9. Dua dua pun tak boleh pakai.. Yang anti hadis tu sahlah ahli neraka berkawan pulak dengan munafik tua yang tak ingat mati.

    ReplyDelete
  10. Ketua Belia MCA Gombak YIP JIUN HANN,
    Berkenaan bapa U (YIP KUM FOOK, MCA GOMBAK) bertiga, Empat Isteri dan kaya, itu hal U sendiri,
    Mengapa U cuba Menbangkitkan Nama NABI MUHAMMAD S.A.W. bagi menburukkan nama kebaikannya. U cuba ingat memalukan Muslim?
    Yip Jiun Hann, U bukan Muslim kami harap jangan menyetul hal Agama Muslim dan kebaikan NABI MUHAMMAD S.A.W.
    Kalau tidak kami akan ajar U seperti perkara yang terjadi di U.S.A

    Kami Yang Benar,
    RAKYAT GOMBAK

    MCA Youth chief Gombak YIP JIUN HANN,
    Concerned father U (YIP KUM FOOK, Gombak MCA) three, four wives and rich, the case U itself,
    Yip Jiun Hann, U are not Muslims we please don't touch of Muslim's religion and the good thing Prophet MUHAMMAD S.A.W.
    Why U try generate name of PROPHET MUHAMMAD S.A.W. for bad name of benefits. U try to remember the shameful of Muslim?
    If not, we'll teach U such things happen in the USA

    Our sincerely,
    PEOPLE GOMBAK

    ReplyDelete
  11. Sesiapa yang menghina Bhikkhu Buddha dan Dhamma, dia sendiri dihina kerana Bhikkhu Buddha dan Dhamma kekal di tempat yang paling tinggi walaupun penghinaan dinyatakan dalam apa jua bentuk.

    Sebagai penganut agama Buddha, kita hanya mampu berdoa dan berusaha untuk menjadi penganut Buddha sehingga akhir hayat. Kerana Dhamma boleh membalikkan hati kita. Ya Dhamma, lindungi hati kami untuk kekal dengan agama Buddha, moga saya sempat bertaubat

    YIP KUM FOOK sangat menghina dan marah kepada Sami Buddha kerana dia menganggap Sami Buddha akan mengambilnya sebagai presiden kuil, YIP KUM FOOK ini sangat kotor dan sombong, dia ingat kuil sebagai tempat MCAnya.

    “Janganlah biarkan hati kami condong kepada kesesatan sesudah Engkau beri petunjuk kepada kami, dan kurniakanlah kepada kami rahmat dari sisi-Mu kerana sesungguhnya”

    YIP KUM FOOK (MCA Gombak) menghina dan memberontak kepada Sami Buddha di KUIL BUDDHA SAMNAK SAMBODHI, Taman Desa Jaya, Kepong, dia menggunakan polis untuk menghalau sami Buddha itu

    KUIL SRI MAHA MARIAMMAN KEPONG

    ReplyDelete