Thursday 29 January 2015

Menteri memfitnah di saman PERKASA

Lokasi : Kompleks Mahkamah, Jalan Duta, KL

Acara : PERKAS fail saman fitnah keatas Joseph Kurup

Tarikh : 28/1/2015


Ibrahim Ali dan Joseph Kurup memang ada personality differences sejak sekian lama. Kali ini Ibrahim Ali sudah hilang sabar kerana Joseph kerap sangat mengeluarkan kenyataan berupa fitnah mengenai PERKASA. Joseph dikatakan mendakwa PERKASA adalah satu pertubuhana ekstrim, rasis dan pelampau agama.

Untuk rujukan "Ibrahim Ali desak Joseph Kurup ditukar pasal Hudud"


1
File pic - Anwar and Joseph Kurup
2



2 comments:

  1. Dasar si puak SETAN si PENGGANAS/EKSTREMIS-Kristian ANTI-ISLAM si ejen si Barat/Zionis-KEPARAT- makin naik TOCANG; depa ingat Sabah-Sarawak dah jadi depa punya! PI MAMPOS!

    Memang makin agresif, strategi amat JAHAT oleh si PENGGANAS/EKSTREMIS Kristian dan mana-mana si PENGGANAS KAPIRDAJAL yg. merupakan EJEN-EJEN Barat-Zionis, untuk melabel sewenangnya mana-mana NGO-NGO/aktivis Islam/Melayu yg. LANTANG/BERANI mempertahankan ISLAM/umatnya sbg. "pengganas/ekstremis" - utk. MELEMAHkan/MENGHAPUSkan tentangan terhadap agenda si PENGGANAS KAPIRDAJAL ni demi OBJEKTIF utama mereka, utk. MENJATUHkan Malaysia ini sbg. NEGARA ISLAM, pusaka nenek moyang berzaman kita, serta MENJAHANAMkan hak dan identiti BUMIPUTERA Islam/Melayunya termasuk di Sabah-Sarawak.

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete
  2. Si Joseph Kurap ni sama geng dengan Saifuddin Abdullah yang kerjanya menghancurkan BN dari dalam.Pandangan kedua-dua mereka selalu berpihak kepada pembangkang. Orang-orang macam inilah yang membuat rakyat pro-BN/UMNO menyampah dengan BN/UMNO.

    ReplyDelete